Halvveis til skjult gruppe

Stardust

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Junibarna 2019
FebbisBebbis2021 ❄️
Nå er vi halvveis til skjult gruppe dere :joyful: fortsett å skravle å bli kjent, også får alle tenke på stilige/fine desembernavn til skjult gruppe :smiley-bounce015

8 år siden jeg drev på babyverden.... hva er skjult gruppe for noe? :cool14

Hva betyr det? o_O
Må man melde seg inn noe sted eller holder det med at jeg følger desember 2018? :laughing001

Det er et underforum der bare de som har vært aktive nok på desember 18 gruppa får være med. Den er skjult slik at bare dem som er medlemmer kan lese.

Hva betyr det? o_O
Må man melde seg inn noe sted eller holder det med at jeg følger desember 2018? :laughing001

Du må ha en del innlegg, men bare 50 eller noe tror jeg. Og så er det vel krav til aktivitet inne på skjult for å beholde tilgangen

Edit: og så ber du om tilgang når du har oppfylt kravene

• Liker
Reactions: CR
Du må ha en del innlegg, men bare 50 eller noe tror jeg. Og så er det vel krav til aktivitet inne på skjult for å beholde tilgangen

Edit: og så ber du om tilgang når du har oppfylt kravene
Aha! Takk for svar [emoji2]

Gleder meg til skjult! er det innleggene våre totalt som avgjør?:)

Skjønner fortsatt ingen ting[emoji23]Jeg får bare henge meg på [emoji85][emoji85]

Skjønner fortsatt ingen ting[emoji23]Jeg får bare henge meg på [emoji85][emoji85]

I skjult gruppe kan man snakke mer fritt da det ikke er mulig å søke opp innlegg på Google slik det er her. For at en termingeuppe får en skjult gruppe må de ha skrevet 5000 innlegg. Da lages det en gruppe kun for desember damene, som vi da styrer selv. For å bli med i den må man ha skrevet 50 innlegg i denne vanlige termingruppen. Dette er for at det skal være folk som er aktive, og ikke "snoker" på det andre skriver. Når vi har skjult gruppe så ser du det under brukernavnet vårt. Da kan det f. Eks stå desemberlykke 2018.
:)

• Liker
Reactions: CR
Hadde så utrolig mye glede av forumet sist, og når man får skjult kan man jo bli kjent på en helt annen måte <3

Dytter opp denne! Nå er vi snart i mål! Er vel 5000 innlegg vi må ha og nå har vi 4300! Må si jeg ser frem til å bli enda bedre kjent med dere (så sant spiren kniper jeg fast). Jeg har lagd en liten navnelek (ligger under leker) for å gi oss litt drahjelp. Flere som kan noen leker? :)

Å dette visste jeg ikke, men veldig kjekt at det ble skrevet :D Da må jeg bare fortsette å være aktiv :)

Back
Topp