Halvveis i svangerskapet og skilsmisse..

All min sympati og medfølelse til deg nå <3 Den lille i magen har det helt sikkert bra! Be om en ekstra sjekk for å forsikre deg, støtt deg på venner og familie, og kom deg for guds skyld ut av dette. Ei venninne av meg oppdaget når sønnen var 3 måneder at mannen hadde vært utro gjennom hele svangerskapet :( Med ei dame han hadde møtt på nett. Hun bodde i Finland, og han hadde diktet opp både jobbreiser og konsertturer med venner for å reise til elskerinnen. Helt utrolig hva folk får seg til å gjøre. Dessuten forklarer jo dette at mannen din er sykelig sjalu. På seg selv kjenner man andre. Er man helt paranoid for at folk skal være utro er det gjerne fordi man vet at man selv er det....

Som sagt - ta vare på deg selv, og praktiser positiv egoisme, så langt det lar seg gjøre. *klem*
 
Alle gode tanker til deg, dette var fryktelig vondt å lese :(

Jeg tenker også at fostere er utrolig motstandsdyktige, og barn blir født i krig og krise og er helt friske, men jeg synes likevel du skal be om en sjekk. Da kunne du også fått forklart situasjonen, og kanskje du kunne fått ekstra oppfølging med jordmorsamtaler resten av svangerskapet så du har en på din side og en du kan lufte bekymringer til.
 
Du fortjener så mye bedre og jeg er sikker på at du kommer til å få det så mye bedre enn du tror.
Håper du får god støtte og jeg er nok helt sikker på at baby har det bra.
 
Helt forferdelig! Jeg skjønner ikke at noen kan være utro mot en gravid partner, det er bare så grusomt!! Håper du har folk rundt deg som hjelper deg i denne sårbare situasjonen[emoji173]️
 
Tusen takk for alle de fine og støttende svarene deres! Det varmer :Heartred her er alt så sårt at jeg klarer ikke ta tak i det enda en gang.. mannen trygler og ber og sier det bare er snakk om 1 kyss til tross for at de har møttes mange ganger i 2 måneder, men vedkommende han har vært med er en venninne av lillesøsteren min som han jobber med og hun har en helt annen historie og komme med.. kjenner det blir bare enda tyngre. Skulle ønske han kunne respektert meg nok til å gi meg pusterom hvertfall for det siste jeg vil er å sitte å se på han synes synd på seg selv :meh:
 
Herregud, enkelte mannfolk altså. Hvor hjererå går det ann å bli? For en dust:smiley-angry002 . Du har min medfølelse:Heartpink . Husk, ingenting er din skyld. Det er han som valgte å være utro og falsk, og sviket både deg, barnet deres og den i magen. Dere fortjener bedre. Ta vare på deg selv:Heartbigred.
 
Tusen takk for alle de fine og støttende svarene deres! Det varmer :Heartred her er alt så sårt at jeg klarer ikke ta tak i det enda en gang.. mannen trygler og ber og sier det bare er snakk om 1 kyss til tross for at de har møttes mange ganger i 2 måneder, men vedkommende han har vært med er en venninne av lillesøsteren min som han jobber med og hun har en helt annen historie og komme med.. kjenner det blir bare enda tyngre. Skulle ønske han kunne respektert meg nok til å gi meg pusterom hvertfall for det siste jeg vil er å sitte å se på han synes synd på seg selv :meh:

Husk det at dette er ikke din skyld. Han synes synd på seg selv, ikke fordi han han skjønt at han har gjort noe dumt, men fordi du har fått vite om det.
Om du har mulighet ta med deg lille og kom deg bort noen dager. Så får du kanskje litt pusterom.
Styrkeklem
 
Tusen takk for alle de fine og støttende svarene deres! Det varmer :Heartred her er alt så sårt at jeg klarer ikke ta tak i det enda en gang.. mannen trygler og ber og sier det bare er snakk om 1 kyss til tross for at de har møttes mange ganger i 2 måneder, men vedkommende han har vært med er en venninne av lillesøsteren min som han jobber med og hun har en helt annen historie og komme med.. kjenner det blir bare enda tyngre. Skulle ønske han kunne respektert meg nok til å gi meg pusterom hvertfall for det siste jeg vil er å sitte å se på han synes synd på seg selv :meh:
Det er ingen tvil om at han lyger for å redde sitt eget skinn.. Er jo ingen grunn til at hun han har møtt skulle lyge. Du bør få være uten ham så raskt som mulig for å klare å komme deg litt oppå igjen.
 
Får helt vondt av deg. Som de andre sier over: det blir nok tungt, men kanskje en lettelse når avgjørelsen er tatt.

Uansett. Lykke til!
 
Back
Topp