Halvveis i dag og oul i morgen ❤️

firetretoen

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Septemberlykke 2015
Endelig er dagen her som jeg har ventet så sinnsykt lenge på!!! :D Endelig halvveis og i morgen er det endelig oul også :D jeg er så utrolig spent på morgendagen, og om vi får vite om vi kan handle rosa eller blått :D ;) jeg føler det blir ekstra stas når man vet hvem som bor der inne liksom :) ❤️

Oul på Torsdag her. Eg trur da er jenta og sambo gutt endelig begynner da å bli virkelig. Med mage og spark ! Lykke til i måro !

Jeg skal også på OUL i morgen. Nå trenger jeg en bekreftelse på at alt er bra. Å få vite kjønn er i så fall bare bonus. ;)

Jeg skal også på OUL i morgen. Nå trenger jeg en bekreftelse på at alt er bra. Å få vite kjønn er i så fall bare bonus. ;)
Det skjønner jeg godt! Men dette er vår 6. ultralyd så vi vet allerede at alt er bra ;) (har hatt flere tidlige ultralyder pga IVF og bekymring pga spotting tidligere, og har også fått duo-test pga alder på 38 ved fødsel, som viste svært gode resultater) derfor er dette med kjønn veldig spennende nå ;)

Så spennende :D

Det skjønner jeg godt! Men dette er vår 6. ultralyd så vi vet allerede at alt er bra ;) (har hatt flere tidlige ultralyder pga IVF og bekymring pga spotting tidligere, og har også fått duo-test pga alder på 38 ved fødsel, som viste svært gode resultater) derfor er dette med kjønn veldig spennende nå ;)
Det skjønner jeg godt. ;) Dette blir min 3 UL. Også pga ivf og mangel på skjoldbruskkjertel. Men det er så lenge siden sist i uke 11 og jeg syns ikke de sjekket så mye da. Uansett så blir hele greia spennende. Kan nesten ikke vente!

Det skjønner jeg godt. ;) Dette blir min 3 UL. Også pga ivf og mangel på skjoldbruskkjertel. Men det er så lenge siden sist i uke 11 og jeg syns ikke de sjekket så mye da. Uansett så blir hele greia spennende. Kan nesten ikke vente!
Ja formiddagen i morgen kommer til og gå i sneglefart :P :D Lykke til til oss som skal på oul i morgen ;) :D

Endelig er dagen her som jeg har ventet så sinnsykt lenge på!!! :D Endelig halvveis og i morgen er det endelig oul også :D jeg er så utrolig spent på morgendagen, og om vi får vite om vi kan handle rosa eller blått :D ;) jeg føler det blir ekstra stas når man vet hvem som bor der inne liksom :) ❤️
OUL her også i morgen :) Men må vente helt til halv tre....
åå så spennende <3 dere må oppdatere når dere har vært <3 :D

Da får vi sende hverandre noen gode tanker i stedet. :D
Var alt bra? Fikk du vite kjønn?
Vi venter en liten gutt ❤️ også jeg som har hatt sånn jente-følelse :D kjempestas og alt var bare bra nå også ❤️ jeg ble flytta tilbake da... Fra termin 27.8. til 31.8. til tross for IVF... Men men, det får gå ;)

Hvordan gikk det med dere? Vi trudde likt som dere, men mannen hadde rett, det blir en gutt ❤️ :D

Hehe.. Ein måtte jo ha rett gratulera så mykje med gutt i magen. Me skal i måro, så er veldig spent på om me får vita kjønnet

Back
Topp