Halvveis i dag!!! :) :) :) :) 20+1

Trone

Gotta love ebay
VIP
Juhuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi er halvveis i dag!!!!! 20+1, herlig!!!!

50% down, 50% to go, hehe!! Så blir ekstra gøy med den nye ultralyden i dag [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Grttis me halvveis!![:D][:D]
Lykke til på ultralyd [:)][;)]

Hurra for halvveis og Hurra for UL!!
Håper dere får se den lille vinke til sine foreldre og storesøstersnuppa!!

Venter på sms - så skal jeg inn å sladre for deg!!!

Heheh!!! Snuppa har stoooore forventninger, hehe!! "Han vinka jo sist ultralyd da mamma! Han er jo lillebroren min så jeg regner jo ikke med han er så dum at han ikke vinker nå altså." Hahahahah!!

Jaaaaa, skal sende deg sms jeg Nikki!! [:)][:)][:)][:)][:)] Jeg skulle gjerne sendt sms til Amaryllis også, men jeg har ikke nr hennes :( Så da får du ta deg av sladringen nå Nikki [:)]

Hurra!!

Lycka till idag!!

Så koselig storesyster!

Grattis med 20 uker:)

Hver dag som går er en fryd, hehe! Til og med snuppa spør om uker og dager, hihi!!! Hun hadde til og med sagt det til moren til ei i klassen i dag at vi skulle på UL i dag. " Vi er er 20+1 altså. Det betyr 20 uker og 1 dag, bare så du vet det" Hahahahahah!!

weeeeee
hurra :) halvveis jo [:)] tiden flyr jo avgårde [:)] gratulerer sååå mye med halv gått svangerskap [:D]
og masse lykke til i dag på UL snuppa, nå gleder du deg nok til å få sett lille prinsen din igjen [:)]

Gratulerer med halvveis og lykke til på ultralyden i dag.
Gleder meg til i morra, da blir det ul på oss og forhåpentligvis få vite kjønn også

20 uker idag :D

Gratulerer juneb!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kjører jeg!! Orker ikke vente lengre, heheh!! [:D][:D][:D][:D] Nikkiline sladrer om 1 times tid når vi er ferdige [:)][:)]

Kjør pent - vi Sms'es

Heldiggris.... Så morro [:)]

Gratulerer så masse med halvveis [;)]

Gratulere så masse med halveis [:)]

ORIGINAL: *DrømmeBolla*

Weeeeeee
Gratulerer & masse lykke til på UL i dag [:D]

Blir spennende å høre oppdatering.... [:)]

Back
Topp