Halvveis!![emoji2]

Unghåpefull

Flørter med forumet
Woho, i dag er jeg halvveis! Flere som er, eller som nærmer seg? Jeg syntes dette går så fort, plutselig er vi mammaer alle sammen[emoji7]
2b1cd2557024b05f66a943e46f31362c.png

20+0 i dag, og feirer med å måtte gå tidlig fra jobb til legen pga sannsynlig uvi... hurra liksom [emoji14] men syns ikke det går spesielt fort nei, fortere enn de første 15, men fortsatt sakte [emoji14]

Last edited:
Føler jeg har leeeeenge igjen og jeg vet at jeg garantert blir satt tilbake litt på OUL, pga lange sykluser og i følge TUL. Men heia deg for halvveis :wav

Gratulerer med halvveis! :hello2
Her er det 4 days to go, så er jeg der jeg også :) Men kjenner nå at siden dette er siste gang jeg går gravid er jeg glad jeg har ei stund igjen (til tross for vondter), for det er noe magisk med å ha en liten venn i magen, i hvert fall nå som frøkna begynner å gi lyd fra seg:love7

Jeg er også halvveis idag! [emoji1] hurra for oss! [emoji322]

Er 20+6, så da er gjerne jeg også halvveis? :) litt godt det er tid igjen. Gleder meg til sommer med storebror på 1 1/2. Håper jeg fortsetter i samme form resten av svangerskapet

Jeg syntes det er så godt at den siste etappen som er igjen er på sommeren[emoji7] ferie, sol og varme![emoji295]️

Gleder meg til halvveis, men synes det snirkler seg så sakte fremover XD

Back
Topp