HALVVEEEEEIIIIS!!!

Escuro

Forumet er livet
JAAAAAAAAAHHHHH!!!!!!!!
ENDELIG 20 uker tilbakelagt! Endeliiiiig!!!!!!

Så får jeg håpe jeg ikke ender på krykker de neste månedene. Måtte bruke forloveden som krykke i går for å komme meg hjem. Jeg klenger meg til ham mens hele bekkenet er låst og gjør usannsynlig vondt, samtidig som jeg holder på å le meg i filler fordi jeg er sånn en krøpling. Sånn går nu dagan [;)]

*pirkepirke* svangerskapet er 40+2 ;P

Elles; Masse gratulerer;) eg kjem nok og til å telle 20 veke som halveis:)

ORIGINAL: pandanita

Gratulerer med 20 uker![:)]

hurra for oss da, som er 20 uker i dag[:D]

Gratulerer med 20 uker!

Gratulerer med 20 uker og nesten halvveis i svangerskapet (er jo egentlig imorgen da hehe)[:D]

OK, strengt tatt er det i DAG jeg er halvveis [:D] *JUBLE MER*

Skal feire det med kyllingburger til middag og sjokoladepudding til dessert [8D] Har ingen planer om å være spesielt sunn i dag. Fredag og greier!!!

ORIGINAL: Trone

Hipphippsjokoladehurra!! [:D][:D][:D][:D][:D]

Hahaha!! YESSS!!!! Men bøyer meg i støvet og innser at når det gjelder sjokoladeinntaket, tror jeg at jeg ærlig kan si jeg har hatt litt lørdag hele uken...[8|]

ORIGINAL: Escuro

ORIGINAL: Trone

Hipphippsjokoladehurra!! [:D][:D][:D][:D][:D]

Hahaha!! YESSS!!!! Men bøyer meg i støvet og innser at når det gjelder sjokoladeinntaket, tror jeg at jeg ærlig kan si jeg har hatt litt lørdag hele uken...[8|]

Hmmm... Da vet jeg hva vi kan dekke oss inn under!!!
Lørdag er jo festdag og hver dag er jo en fest, er det ikke det? Hihihi!!!!!!!! [:D][:D][:D]

Nice, den er jeg glatt med på [;)]

Hrmf, jeg var så stolt for bare noen uker tilbake, da jeg knasket fornøyd på blomkål og følte den dekket alle mine snacksbehov og abstinenser. Hadde liksom håpet det skulle vare. Men neeeida, sjokoladesuget, som hadde vært helt fraværende i mange måneder, kom jo selvsagt tilbake for fullt. Så nå skriker vekten når jeg går oppå den. Men det er likevel ikke så ille (enda *bank i bordet*) som sist jeg gikk gravid, da spiste jeg ca 2 kg sjokolade i uken...

[8|] Trallalaaaaa...

Jeg har fått en "fin" start sånn sett, ettersom jeg var rimelig syk og bortevekk i starten og ikke fikk i meg noe mat. Raste jo ned i vekt, og har fremdeles ikke gått opp igjen alt jeg gikk ned. Men første gangen gikk jeg ikke ned et halvt gram engang. Ikke så rart egentlig, når man ser på menyen jeg hadde dengang [8D] Var bare 19 da, så gikk ikke opp all verden, og alt forsvant når ungen var ute (sett bort fra dissemagen, så ut som et nedblåst telt i starten...)

Nå er jeg 27, og merker så absolutt at jeg var mye mer sprek og bevegelig sist gang. Så spørs da, vekten har begynt å rase oppover nå siste halvannen måneden, og bekkenet lager flere og flere ulyder, så det blir vel sofasliting på meg om ikke så lenge. Litt fascinerende de gangene jeg plutselig ikke er istand til å gå fordi alt har låst seg [:D] JA, jeg synes det er komisk (og vondt, men aller mest komisk), så jeg holder jo på å le meg ihjel, og det blir jo ikke akkurat mindre låst av den grunn... [8D]

ORIGINAL: Serene

GRATULERER MED 20 UKER & HALVVEIS I SVANGERSKAPET

Back
Topp