halvlangt hår på gutt

Helt enig liseann[:)] Nydelig gutt du har!!!!

ORIGINAL: slisabeth

Ikke hør på de som sier langt hår er forbeholdt jenter. Jeg synes små gutter med lange lokker er nydelig.

sign.. forstår ikke hvorfor de skriver det egentlig, for er ikke det hi lurte på da[:)]

Langt hår på gutter er kjempefint! Og ekstra søtt om de har litt krøller[:)]

ORIGINAL: vestfold80

Jeg syns ingenting om maskinklippet hår på små gutter. Får litt sånn militærfølelse av det, så min gutt skal aldri maskinklippes!! Da får heller frisørbudsjettet økes.

Han har ganske langt hår. Ikke quote bildene takk! (sorry store bilder, kopiert fra fb)

Nyklippet!!

Herregud for en nydelig gutt

ORIGINAL: Miss Fat

For meg skal gutter ha kort hår og jenter langt.

Eller jenter kan jo og ha kort da, men liker ikke gutter med langt hår. Spess ikke på små barn, for da er det jo dere som foreldre som former de.

Noe gammeldags tankegang her, jeg vet det. Men kan godt være litt kjerring jeg.

Sååå nydelige gutter dere har [:)] Min lille skal ha litt langt hår...Helt nydelig!!

her ska gullguttn vår også få ha halvlangt hår når d vokser til.. Er ikke snakk om noe annet [8D] Synes d er SÅ stilig og sjarmerende på små gutter....... [:D]

Synes de fleste små gutter er finest med litt lengde på håret jeg... ikke jente-langt da...

Her sparer vi[:)] Begynner å bli littegranne lengde nå, men han har litt tynt hår.. Fler som maser om at det snart er påtide med en hårklipp, men NEI[:D]
Sparesparespare[:)]

Ikke akkurat et heldig bilde men du ser hvertfall hvordan håret hans ser ut, vi klipper pannelugg på han og lar resten av håret være, når han blir gamlere så får han bestemme selv om han vil ha langt eller kort

På borterste bildet ser du litt av krøllene hans, han har så fine krøller bak i håret, de er helt nydelige. Den dagen han vil klippe seg så skal jeg ta vare på de fine krøllene hans

Synes heller ikke små gutter (eller store) med langt hår er fint..... Er en trend som virkelig har tatt av.... [8|]

Jeg for min del synes ikke noe om langt hår på gutter. Synes det blir litt vel "femi", men det er MIN mening [:)]
Det lengste min gutt har hatt er litt lang mohawk som ligger litt. Han har maskinklipt hår på sidene og bak, men litt lengre oppå, litt sånn " Daniel Frank " frisyre.. Bare han har kritt hvitt hår, og litte gran kortere på toppen.

Mateo har heeeelt kort på sidene og litt lengde på midten, har hår litt nedover ryggen bak[:D]
Han har hatt mohawk siden han var 1 år og ifølge han så er det dette som er "håret hans"-klippet han engang med lik lengde over hele håret. Dette var ca 2 år siden og han var helt ifra seg stakkar[&:] så mohawk it iiiis[8D]

langt hår på små gutter er super søtt synest jeg[:D][:D]
liker langt hår på menn også jeg da- synest ikke det er femi, som noen nevner[:)]

ORIGINAL: Astrone Laluna

Mateo har heeeelt kort på sidene og litt lengde på midten, har hår litt nedover ryggen bak[:D]
Han har hatt mohawk siden han var 1 år og ifølge han så er det dette som er "håret hans"-klippet han engang med lik lengde over hele håret. Dette var ca 2 år siden og han var helt ifra seg stakkar[&:] så mohawk it iiiis[8D]

For en tøff liten gutt [:D]

Denne tråden skal jeg følge med på for jeg har også en liten tass med lengde på håret. Syns det er søtt jeg. klippa han kort til sommeren, men bestemte meg kjapt for at han kledde langt hår bedre....

syns noen her er veldig gammaldagse altså [8D]

her er min langhåra rufs!

ORIGINAL: |Mamma88|

ORIGINAL: |Mamma88|

For meg skal gutter ha kort hår og jenter langt.

Eller jenter kan jo og ha kort da, men liker ikke gutter med langt hår. Spess ikke på små barn, for da er det jo dere som foreldre som former de.

Noe gammeldags tankegang her, jeg vet det. Men kan godt være litt kjerring jeg.

Helt enig med deg, men turte ikke skrive det[:)]

Visse ting tør jeg å si, selv på nettet!!

Jeg hadde selv kort-kort hår som liten og ble ofte tatt for å være gutt. Så her kjøres det hard linje, ingen pannelugg på jenta og kun klippet lengdene i nakken. Gutten på 3 har maskinkort hår.

Jeg kunne gjerne skrevet det, men tenkte TS ville bli sur, siden det ikke var det hu spurte om[:)] Jeg hadde også kort hår som liten jente, så jo absolutt helt dust ut[8|] Jentene mine skal også ha langt hår, nå som de er små, men pannelugg må vi ha, siden de hater å bruke spenner[8|]

Er enig. Kort hår till gutter, lengre hår på jenter. Halvlangt passer ytterst få i, synes jeg, og absolutt ikke lange krøller på gutter. Geez.. Selv hørte jeg kommentar om meg da jeg var 15 år "så stor sønnen din har blitt" og da hadde jeg PUPPER og alt. [:'(] Men jeg hadde kort kort hår da, but still??.. [:D]

Jeg synes det er kjempe nydelig med litt lengde også på gutter[:)]

Må legge til at det var maaaange små sjarmører her i tråden[:D][:D]
kjempe hærlige tøffe små gutter[:)]
Synes det er bra at ikke alle tenker A-4, at gutter MÅ ha kort hår[8D]

Back
Topp