Halveis

sjukesøster

Forumet er livet
Er komt halveis i dag, 20veker [:)], herlig følelse...venta berre på å kjenne liv no...trur ej he et skikkelig dovendyr der inne [;)] åt sterk mat i går, nøke eg vanligvis aldri gjer..men ikkje en gang det fekk han til å sprelle med beina slik eg kjente det!
Lurer på om nokon veit om nokre fine uroèr? :)

grattis m halvveis! jeg og har fått termin 3 feb! har nettopp komt hjem fra en uke i syden, der kjente jeg liv for første gang når jeg lå i solen. har kjent spark 3-4 ganger siden, kjempespennende! nå skjønner jeg hva folk mener med bobler...
vet ikke om noen fine uroer dessverre. vi har en med bare klyper, og har hengt opp noen fargerike bier på dem (tivilogevinster). tenkte å se om jeg fant noen fargerike blomster å putte innimellom.

fisher price har en super uro med lys å musikk, den har funka som bare det for mine venniner.. der har barna sovet HELE natten siden de var 2 - 3 mnd.... de liker å se på lyset å lyden roer dem ned.. jeg skal ha den selv den er i allefall å anbefale :):)

Gratulerer !!!! [:D] Kjempe gøy å ha kommet så langt [;)]

Gratulerer med halveis!![:D]
Og til alle andre som er det også[;)]

Ang ticker: amerikansk graviditet er 2 dager mindre enn den norske... Fant det ut da jeg fikk ulik ticker om jeg tok utfra siste mens eller termindato! Må ta utfra termindato tror jeg (litt usikker men det var noe sånn..)

Og til Sjukesøster: Gratulerer med halveis - det er herlig!!
hi hi, dovendyr i magen;) Håper du kjenner sprell og spark snart da (det håper nemlig jeg på også!!)

Har sett etter uroer selv men ikke funnet "den rette"

Back
Topp