halv skatt fra nav...

schnuppaluppa

Gift med forumet
Får svangerskaps penger. Er halv skatt basert på desember lønninga eller november? Har tatt 3 uker ferie i november så lurer på om jeg mister de brått....[&:]

Ringte Nav jeg, og det er de to første ukene i desember de baserer det på. Så jeg får litt ekstra penger. [:D] Blir det julegave til meg selv. [:D]

desember lønna er halv skatt......er vel norges julegave til folket.....

Hugser ikke hvordan det er med nav.
Men på jobb får jeg halv skatt for det jeg tjente i november. Altså det jeg får utbetalt i desember. [:)]

ORIGINAL: SavnerBarn!

Men på jobb får jeg halv skatt for det jeg tjente i november. Altså det jeg får utbetalt i desember. [:)]

Jeg og får halv skatt basert på november lønninga fra jobb....håper nav bruker desember.

De du får i desember får du halv skatt på [;)]

ORIGINAL: schnuppaluppa

ORIGINAL: SavnerBarn!

Jeg og får halv skatt basert på november lønninga fra jobb....håper nav bruker desember.

Nav bruker desember[:)]

ORIGINAL: lulu81

desember lønna er halv skatt......er vel norges julegave til folket.....

Vel, det er vel å ta litt hardt i. Vi betaler faktisk mer i skatt de resterende månedene i året for at vi skal få halv skatt i desember, og ingen skatt på utbetaling av feriepenger. Er ikke noe staten bidrar med gitt..

det er desember man får de utbetalt.
men det er det du jobber i november man får halv skatt av....

Ringte nav jeg. [:D] Siden det var litt forskjellige svar her. [;)]

Back
Topp