Halv 6..

[trultemor]

Elsker forumet
.. våkna min sønn i dag.

Hurra.

uff da, god bedring mayen[8|][X(], men for å være en enda større gledesdreper...mathiasen sov for første gang i hele 14 timer....fra 19-09...bare 3 pupper i halvsøvne... utrolig deilig for engangskyld..[;)]

Og når jeg sier at han våkna halv 6, så mener jeg at han våknet for dagen da. Han spiser annenhver time natta igjennom, så jeg er ganske sliten nå (les sur og veldig irritert). Har vært alene med 2 unger fra klokka 6, sambo sover ennå. Minsten sover nå etter å ha hylt en stund, størsten står og skravler høl i huet på meg på et språk jeg ikke forstår og klatrer på meg og bare er slitsom. HEldigvis skal hun snart legge seg.

*grumf*

[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

ORIGINAL: Mayen82

ho her våkna 4....

vi har blitt sjuke begge to, slitsomt!!

God bedring forresten! [;)]

ORIGINAL: Frøydis26

Og når jeg sier at han våkna halv 6, så mener jeg at han våknet for dagen da. Han spiser annenhver time natta igjennom, så jeg er ganske sliten nå (les sur og veldig irritert). Har vært alene med 2 unger fra klokka 6, sambo sover ennå. Minsten sover nå etter å ha hylt en stund, størsten står og skravler høl i huet på meg på et språk jeg ikke forstår og klatrer på meg og bare er slitsom. HEldigvis skal hun snart legge seg.

*grumf*

[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

AI AI. Tobias har vert sånn dei siste nettene, at han skal ha mat OFTE. Det er så slitsomt, får jo aldri kvilt seg da. Men så sover han litt lenger enn til halv seks da. Er liksom ei grense mellom natt og morgen, og den er etter halv seks her i gården!
Huffameg...føle sånn med deg no! Eg blir alltid sur når samboer skal sove og eg må stå opp i helgene[&:][:@] Men så tåler ikkje eg lite søvn- og da blir eg fort ei heks (synst VEEELDIG synd på meg sjølv da, driter i om samboer har fått nok søvn[:D])

Back
Topp