Halting

buster

Forumet er livet
Noen som har vært borti det, uten noen synlig årsak?
Julian har halta på venstre foten i 1 1/2 uke nå. Jeg finner ingen synlig årsak og ikke har han vondt, verken når jeg spør han eller når jeg trykker på foten. Haltinga er verst om morgenen.

Tenkte jeg skulle dra til lege imorgen, men er det noen her som har opplevd det samme?

Dytter litt jeg...[:)]

Dytter litt til[:)]

Takk.[:)] Blir litt bekymra når man leser i pasienthåndboka, men får jo sjekka det hos lege imorgen heldigvis.[:)]

ja, noah fikk d nu i jula.. han halta i ei lita uka så vi for t lægen, dær sa de at han hadde trødd over med ankeln å at d ville gå over a sæ sjøl.. d jor ikje d, å vi for te en anna læge, han sa d va hofta å sendte åss på sykehuse i rønken.. dær fan di ut at d va kneet.. [8|]
da hadde han heilt slutta å gå på fotn å hadde fådd feber så de skreiv åss inn.. de sa han hadde fådd veske sammling i knee å at vi måtte t blodprøva heile tia før å føll m CRP en.. før om den blei høg måtte vi sendes t bodø sia de ikje har barneavdeling her..
menne vi slæppte d da, før d gikk litt over de 2 dagan vi va innlagt å 1 uka ætterpå va han heilt fin igjænn..

va litt skummelt men d gikk kjæmpe bra da[:D]

Oisann...huff.. godt han ble helt bra igjen da.[:)]
Drar til legen imorgen ja,bedre å sjekke en gang for mye, enn en for lite.[:)]

Back
Topp