Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker.
Gaviscon er fælt, det samme med ALT annet mot halsbrann. Jeg prøvde gaviscon, novalucid, reduflux, også fikk jeg til slutt omeprazol, fordi jeg plagdes å sykt med forstoppelse av de der(plagdes uansett med det pga kunstige hormoner siden det var ivf)da kunne jeg gå ned til å tygge de i tillegg bare når det var helt grusomt fordi omeprazol holdt det litt i sjakk gjennom hele døgnet.
Eg har hatt halsbrann lenge allerede :-o så kjedelig ... husker eg likte ingen medisin mot det fra forrige svangerskap så eg tygger bare masse love hearts og drikker melklindrer ikke alt men hjelper på!
Yes, det kan mankan man bli forstoppet av syrenøytraliserende også ? Woops.
Godt å høre du fant noe som fungerte
Yes, det kan man![]()
woops, smart å gjøre på alt! Mye i svangerskap som kan føre til treg mage 
Novalucid kan det og væreJeg likte bedre de med peppermyntesmak enn de andre.. Er de de som heter gallieve eller noe? Står en skal ta 2-4 tabletter, synes det var mye! Mandler kan også hjelpe litt for å forebygge..
Jeg likte bedre de med peppermyntesmak enn de andre.. Er de de som heter gallieve eller noe? Står en skal ta 2-4 tabletter, synes det var mye! Mandler kan også hjelpe litt for å forebygge..

. Han sliter med halsbrann og sure oppstøt hver gang jeg er gravid. Aaaldri ellers, kun når jeg er gravid.Mannen min er veldig interessert i disse tipsene. Han sliter med halsbrann og sure oppstøt hver gang jeg er gravid. Aaaldri ellers, kun når jeg er gravid.

haha gravidplager hos mannen er ganske interessant![]()

Ja haha! Jeg leste at det skjer med noen menn og min er tydligvis en dem![]()