Halsbrann???

^Milla^

Gift med forumet
Jeg tror jeg seriøst sliter med tidenes halsbrann, begynte i går mårrest, roa seg på dagen, men i mårrest starta det i 6 tida.. Har nesten ikke sovet siden da[:'(][:'(]
Har endelig fått i meg noe syrenøytraliserende nå, men gleder meg IKKE om jeg skal ha det sånn her hver dag[:(]

Noen andre, eller noen med erfaring? HELP!![:-]

Har hørt om rosenrot som man kan kjøpe på butikken! Har ikke vært plaga selv, så har ingen personlige erfaringer[&:]

Håper ikke det blir verre!! baaaaare bedre[:D][:D]

Da skal rosenrot prøves[:)] takk for tips, hååååper virkelig det blir bedre jeg også, er jo greit om det er forbigående lixom[8D][:D]

Har endel halsbrann selv, men jeg drikker melk jeg når det er som verst:-) Jo feitere melk jo bedre sies det. Har ikke utforska den delen enda, drikker lettmelk og det funker hver gang:-)

Leste litt på nettet, og der står det at et glass melk funker!! Ble litt usikker på rosenrota, om jeg blander med noe anna[8D] hehe... men melk står det flere plasser at det går[:D]

Ok, men kvalmen har ikke sååå lyst på melk...[8D] men får helle inn på litt likevell, ser ikke ut til at de Titralac tablettene har tenkt å funke enda så[:'(]

Jeg slet med det forrige gang, og kjenner det kryper innpå på kveldene nå. Jeg tok aldri noe for det, men har hørt at det hjelper å drikke melk...

ja.. fikk det faktisk i går kveld.. hadde det litt i sted, men håpe dette er forbi gående ja[:)][8D]

KJent problem her i heimen. Jeg bruker Gaviscon som jeg kjøper på apoteket å det er helt trygt å ta av gravide

Fra felleskatalogen

"Graviditet/Amming: Preparatet absorberes i ubetydelig grad og kan derfor brukes under graviditet og amming"

Hero: Koster det mye? Og er de tyggbare, skal oppløses i vann eller svelges hele? [:)] Tar det lang tid før det merkes at de funker?
Har brukt Titralac idag, men tar sååå lang tid før de funker[:-]

ca 200 kr for 120 tbl og 86 for 20 tbl..så lønner seg jo å kjøpe den store. Du tygger å svelger. Du kan også kjøpe flytende

Husker jeg hadde det de siste månedene ved forrige svangerskap. Det var skikkelig irriterende og ubehagelig. Jeg kjøpte en sånn nøytraliserende greie på apoteket som smakte høgg... og hjalp litt.  Desverre husker jeg ikke hva det het. Eneste navnet jeg husker er Pepsiduo, men var ikke det jeg brukte.  Lykke til. Håpr VIRKELIG du slipper å ha det resten av svangerskapet!

ORIGINAL: hero

KJent problem her i heimen. Jeg bruker Gaviscon som jeg kjøper på apoteket å det er helt trygt å ta av gravide

Fra felleskatalogen

"Graviditet/Amming: Preparatet absorberes i ubetydelig grad og kan derfor brukes under graviditet og amming"

DET tror jeg det var.... Høres utrolig kjent ut.

ORIGINAL: hero

ca 200 kr for 120 tbl og 86 for 20 tbl..så lønner seg jo å kjøpe den store. Du tygger å svelger. Du kan også kjøpe flytende

Ok , tygger og svelger høres bra ut, kjenner magen vrenger seg bare ved tanken på det flytende greiene[8D]
Da skal jeg innom apoteket etterpå. Takk for tipset[:)]

ORIGINAL: Thomas toget

Husker jeg hadde det de siste månedene ved forrige svangerskap. Det var skikkelig irriterende og ubehagelig. Jeg kjøpte en sånn nøytraliserende greie på apoteket som smakte høgg... og hjalp litt.  Desverre husker jeg ikke hva det het. Eneste navnet jeg husker er Pepsiduo, men var ikke det jeg brukte.  Lykke til. Håpr VIRKELIG du slipper å ha det resten av svangerskapet!

Håper jeg også, hvis ikke blir det lite søvn i nær fremtid[:-]

sliter med både det og kvalme jeg...[:'(] men.....har hørt folk har snakket om lovehearts ?? kan dette stemme?

ORIGINAL: vilhaspire

sliter med både det og kvalme jeg...[:'(] men.....har hørt folk har snakket om lovehearts ?? kan dette stemme?

Ja, det har jeg lest flere steder at folk sier fungerer mot halsbrann. Litt mer appetittelig å spise det enn å drikke melk når en er kvalm i tillegg[8D]

rett før jeg stikker på narvesen på siden av der jeg jobber og kjøper et par pakker lovehearts...hehe....er forferdelig gale nå ..hehe......

hehe, ja gjør det du ;) Er ingenting som er værre enn å føle seg uvel på jobb. Håper de funker for deg[:D]

Back
Topp