Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Piplup
Aner ikke hva som kan hjelpe deg nå, men har hørt de tablettene ikke funker så veldig godt. Jeg var på apoteket for å få råd mot halsbrann, og hun jeg snakka med hadde gått gravid tre ganger, og de tablettene hadde ikke funka i det hele tatt på henne i alle fall. Dessuten ville jeg ha noe jeg kunne drikke, så kunne det stå ved siden av senga i tilfelle jeg våknet om natta og hadde halsbrann. Så slapp jeg å stå opp for å ordne vann og sånn til tablettene. Hun anbefalte da Gaviscon, og den er altså helt super! Funker med en gang, og jeg sliter aldri med halsbrann mer. Når jeg kjenner det, drikker jeg en slurk eller to og så er halsbrannen borte leeenge. Herlig!
ORIGINAL: FrøkenS
¨På meg har faktisk is funka!! [:D]
ORIGINAL: cactus_jenten
Kan man bruke Link når man er gravid da? Mener jeg har lest og blitt fortalt på apoteket at man ikke skal bruke Link da.... [8|]
ORIGINAL: FrkFares
ORIGINAL: FrøkenS
¨På meg har faktisk is funka!! [:D]
Is lindrer litt hos meg også.. hehehe.. men vet ikke om det er for di jeg ELSKER is... ELSKER ELSKER ELSKER!!!!
ORIGINAL: Stinoa
kan noen hjelpe meg.. eg har så sinnsykt med halsbrann.. har nettopp heve i meg mye oboy.. klarer ikkje drikke rein melk.. samtidig, har eg tatt desse tablettene man skal tygge, nesten som love hearts[&:] ingenting hjelper.. blir gal[:(]