Halsbrann ..

Travel mamma

Gift med forumet
det er noe dritt, har ikke vært så mye plaget men i går og i dag. holdt på å kaste opp i går, ble så volsomt. har ikke mer tyggetabeletter men får kjøpe noe samarin å roe med på butikken. prøvde et par lovehearts men det hjalp ikke.

usj[:'(] har begynt å fått d jeg også! hater d!
sist prøvde jeg link og loveharts og melk, og fant ut d beste var å bare drikke vann, og ikke spise[8|]

ORIGINAL: Malleleo

usj[:'(] har begynt å fått d jeg også! hater d!
sist prøvde jeg link og loveharts og melk, og fant ut d beste var å bare drikke vann, og ikke spise[8|]

hadde jeg bare klart å holde meg vekke fra mat[:D] melk hjelper jo også litt.

har slitt noe veldig med halsbrann leeeenge i svangerskapet her er mine råd
- unngå mat som har kanel, sterk krydda som potetgull og dip, brus, mat med tomat i, stor mengder godteri, og mye sjokolade seint på kvelden. heller ikke legge seg etter ett måltid..

- Får man halsbrann kan man prøve de tabelettene men de har sluttet å virke på meg så her går det nå på melk og mandler, ca en god hånd mandler.

Blir det alt for ille ta kontakt med en homopat, det hjelper oxo:)

Lykke til og håper noen av de rådene kan hjelpe dere oxo:)

For min del også, sliiiiter noe sinnsykt med det. Men fikk beskjed av jordmor å holde hodet høyt. Ligg gjerne med en ekstra pute om natten for da stopper det ikke opp! Og holde seg unna sterk mat. Jeg drikker ca en liter melk til dagen, og spiser ikke sterk mat. men det hjelper lite. Kjenner det hele dagen, men blir værst på kvelden. garvizon hjelper meg av og til litt, men ikke alltid og ikke så lenge.

Lykke til, håper det går over for deg![:)]

Jeg og har mye halsbrann, men det er på kvelden gjerne..
Gaviscon hjelper ikke så mye, den hjalp i forrige svangerskap, men jeg ligger med hodet høyt når jeg legger meg, hjelper litt det og.. Skal og prøve mandler, men er det uten skall??
Det som er positivt med halsbran e at da har nok babyen masse hår, stemmer i vår familie i hvertfall.. De som har halsbrann har hatt så mye hår at d kunne ha sløyfe, de som ikke har hatt det har fått skallet babyer eller lite hår [:D]
He he he [:D] Blir spennende å se denne gangen da [:)]

Jeg har også mye halsbrann..

Men siden jeg har (hadde) fryseren full av is, så har halsbrannen holdt seg unna faktisk.

Så spis is! (krem-is vel og merke[8D])[:D][:D][:D][:D]

Noen som har erfaring med hvitløk? Får en lett halsbrann av det? Vet ikke om jeg skal tørre å spise det...

ORIGINAL: liljevilje

- unngå mat som har kanel, sterk krydda som potetgull og dip, brus, mat med tomat i, stor mengder godteri, og mye sjokolade seint på kvelden. heller ikke legge seg etter ett måltid..

- Får man halsbrann kan man prøve de tabelettene men de har sluttet å virke på meg så her går det nå på melk og mandler, ca en god hånd mandler.

takk for gode råd! spiser mye av det du skrev ned, i skrivende øyeblikk brus og sjokolade. men ikke cola får det får virkelig halsbrannen i gang hos meg har jeg funnet ut. skal prøve mandler

ORIGINAL: Mamma x 2 med mage

takk for gode råd! spiser mye av det du skrev ned, i skrivende øyeblikk brus og sjokolade. men ikke cola får det får virkelig halsbrannen i gang hos meg har jeg funnet ut. skal prøve mandler

Prøv å kutt ut i noen dager så ser du hva du reagerer på. alle er forskjellige. matlivet mitt er gøøøørrr kjedelig for tiden, ingen pizza, eller taco eller noe og jeg som elsker pizza[:(] men orker ikke å ha  den hersens halsbrannen. Is ja, det glemte jeg og skrive opp. det hjelper også inni mellom. det får jeg værtfall ikke halsbrann av.

Jk81: jeg spiser mandlene med skall og ett stort glass melk til.

av og til  må jeg gjøre det to ganger i løpet av natten, men heller det ennå putte i meg alle de medisinene.

Å husk hode høyt! [:)]

Hvor var du da jeg gikk gravid sist[;)]
Var ekstremt plaget sist og hadde jeg vist dette hadde jeg prøvd alt,, hehe[:D]

Back
Topp