Halsbrann

x1x*månesol*

Glad i forumet
Er veldig plaget med halsbrann...spesiellt om natten... Hva anbefaler dere??

Galvicon
Loveharts
Melk...

Er også veldig plaget av det, noen ganger er det rett og slett ikke noe som hjelper skikkelig [&:]
Men dette er det jeg har brukt mest med mest vellykket resultat.

Jeg og, og det er SÅÅÅÅ vondt. Jeg våknet av at spiserøret mitt så og si badet i magesyre i natt - knekkebrød har jeg blitt tipset om, så etter to gaviscon, to knekkebrød, og en operasjon med å bygge opp senga sovnet jeg endelig igjen mer eller mindre sittende - har lagt dyner og puter under overmadrassen. Sover ikke godt, men sover i det minste...
Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut i fire uker til, men vi klarer det nok - vi må jo [;)]

Jeg har spist Novaluzid som godterier hele svangerskapet , men halsbrannen min er ikke svangerskaps relatert da.. så jeg gleder meg bare til å bli ferdig slik at jeg kan ta medisinene mine igjen[&o]

Men novaluzid hjelper ihvertfall med å holde halsbrannen min i sjakk selv om jeg må ta en del av dem[8|]

Her funker Gaviscon best

Jeg er også ofte plaget, men har oppdaget at det som regel er i sammenheng med div matvarer.. (Pizza har jeg kuttet helt ut f.eks..) Så nå spiser jeg ingenting etter kl. 20 og drikker et stort glass melk før jeg legger meg. Det er det som fungerer best for meg.. 

Back
Topp