Halsbrann!

Celin Marie

Elsker forumet
Har sliti mye med dette,startet for 2 uker siden....Tipset jeg får av alle er å drikke melk, men spyr desverre hvis jeg drikker ren melk. Noen råd?[:)]

kjøp link eller graviscon .. funker ihvertfall fint på meg .. den siste ble jeg anbefalt på apoteket her om dagen , den er visst lagd spesielt til gravide .. men for all del ikke kjøp i flytende form , smaker dritt [:'(]

Har tidvis halsbrann så jeg kaster opp. Men alt som ikke smaker noe godt, har rar konistens kaster jeg opp av. Så må bare holde ut, men har kuttet ut alle tomat produkter, utenom pizza da[:-] klarer det ikke....

ORIGINAL: Serene

jeg bruker noe som heter frutin som jeg kjøper på helsekosten de er veldig effektive. jeg tygger to stk [:)](disse kan brukes av gravide)
har også sett her inne at noen anbefaler love hearts men det har ikke jeg prøvd ut [:)]

Når jeg jobbet på helsekost så solgte vi utrolig mye av Frutin! :) :) Jeg hater den smaken og konsistensen av dadler/sukat/halvtørket frukt, hehe!!!

Holder meg til melk, lovehearts, og ikke ligge for lavt med ryggen og halsen :)

Så bra at flere har tatt i bruk lovehearts[;)]

Men gjør ikke nyco og samarin en god jobb også?? Selv liker jeg ikke alt sprutet i hele fjeset av boblene, men...bank i bordet- ingen halsbrann her enda!!!!!

Titralac har fungert fint for meg, og er helt greit å ta for gravide. [:)] Litt mintsmak, men jeg svelger dem hele så smaken er ikke så veldig relevant for min del

Om man nå kunne finne noe som tok hikken... [:D]

Back
Topp