• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Halsbrann

Mine3nydelige

Elsker forumet
Noen som er begynt å bli plaget med det???
Er ikke det tidlig å få det nå??
Har ikke vært plaget med det før så vet ikke når det er normalt att det kommer[8D]

Ja, av og til. Synes og det var litt tidlig, men men.... Har en pakke med Link liggende til når det blir for ille, men har ikke tatt mange av den ennå heldigvis.

Jeg plages litt med det når jeg ikke er gravid og det var helt for jævlig i 3 trimester forrige gang. Har begynt å merke det litt nå, men det er stort sett hvis jeg har spist, lakris, mye salt, drukket kaffe eller brus sent på kvelden.

Får det av og til på kvelden.. Spis Lovehearts, det er en bruse-bombom. Funker på meg![:D]

ja, fikk det tidlig forrige gang og, og fekk det vel for noen ujer siden nå, jeg har noen tabeletter jeg har kjøpt på apoteket, Navozid eller noe, eneste som funker på meg! eller du kan prøve sjokko melk:)

Jeg har alltid hatt mye halsbrann mellom el og tr. Men når jeg har vært gravid har jeg ikke merket det så mye i den perioden. Men denne gangen begynte det i rundt uke 9. Heldig vis er det ikke hver dag, og det står heller ikke på hele dagen, men spesielt mye på kvelden. Halsbrann kan komme når en har mye hormoner og store forandringer i hormonene, så noen får det veldig tildlig i svangerskapet.

Har hatt antydning noen ganger, men vet jo det bare blir verre og verre........ Utrolig plagsomt! Med nr to hadde jeg det hele fødselen!

uff, ja - jeg er mye plaget med det. Tar gaviscon mot det, og det hjelper veldig

Er veldig plaget med det! [&:] Melk hjelper meg og så sover jeg med en ekstra pute om natten.

Var veldig plaga dei to andre svangerskapa mine, rekna med at eg blir det denna gangen også. Men plagene kjem ikkje før rundt 3.tri. Einaste som hjalp meg var å drikke melk, stod opp eit par ganga per natt for å drikke melk. Kanskje eg bør finne fram kjølebaggen og å ha ståande attmed senga, så slepp eg stå opp :-)

Eg er plaga innimellom, men ikkje så masse endå heldigvis.
Kjenne at det kjem anntydninger til det når eg spiser godt krydra mat, salami o.l..
Ubehagelig ja..

Eg prøve å drikka mye melk, det hjelpe.
Har ei svigerinne som og er gravid og har vore mye plagt med halsbrann..ho sverger til sjokomelk, og seier at det gjer susen :)

Back
Topp