halsbrann

hhennes

Forumet er livet
HAr vært plaget av halsbrann..
Så idag ble jeg lei og tenkte at jeg måtte ha noe som hjalp.

Gikk på apoteket å kjøpte Gaviscon tyggetabletter. Og hallo det virket med det samme. Som Magi;)

JA ble helt sjokket av den gode effekten. Og så varigheten. To vel en tablett ca 11 tiden og har ikke hat halsbrann siden.

Nei det er skikkelig ubehageligt:(

Bruker også Gaviscon[:D]
Fælt å ha halsbrann[:'(]

Gaviskon er det som hjelper best her også
HATER halsbrann.. Det ødelegger både humør og matlyst [:'(]

å,takk for tipset! jeg sliter veldig med halsbrann! var så fælt her en natt så jeg fikk ikke sove,måtte bare rape heletiden og hver gang føltes det ut som jeg skulle brenne opp i halsen[&:] usj

å,takk for tipset! jeg sliter veldig med halsbrann! var så fælt her en natt så jeg fikk ikke sove,måtte bare rape heletiden og hver gang føltes det ut som jeg skulle brenne opp i halsen usj

håper det hjelper deg også:)

ORIGINAL: awenka

å,takk for tipset! jeg sliter veldig med halsbrann! var så fælt her en natt så jeg fikk ikke sove,måtte bare rape heletiden og hver gang føltes det ut som jeg skulle brenne opp i halsen usj

forhåpentligvis gjør det det når det har hjulpet dere andre ;)

quote:

ORIGINAL: awenka

quote:

forhåpentligvis gjør det det når det har hjulpet dere andre ;)

jupp jupp;)

gaviscon er min beste venn for tiden - men når det er som verst hjelper ikke det heller, det blir bare litt bedre. Jeg bruker den flytende da, føler at den virker raskere

det kommer i perioder for meg den halsbrannen,starter litt så blir det værre og værre,og tilslutt blir det borte i noen dager,så kommer det igjen.

Er ikke så plaget, men jeg har oppdaget at melk lindrer nok til at jeg får sove i allefall!*bank i bordet*

De få gangene (bank i bordet) jeg har halsbrann, bruker jeg "lovehearts"..funker supert[:)]

ORIGINAL: Nr 4

De få gangene (bank i bordet) jeg har halsbrann, bruker jeg "lovehearts"..funker supert[:)]

Sant?? SKulle ikke tro det!!

ORIGINAL: Kraaka

ORIGINAL: Nr 4

Sant?? SKulle ikke tro det!!

Funker iallfall for meg[:)]

Er ikke så plaget, men jeg har oppdaget at melk lindrer nok til at jeg får sove i allefall!*bank i bordet*

JEg har også brukt melk som lindring. Men følte plagene ble for store slik a jeg måtte ty til noe "sterkere" eller hva en skal kalle det;)

Lovehearts så på de i butikken, men er redd jeg skal få dilla;) Da blir vel kiloene enda flere enn de allerede er.tihi..

Jeg har bare hatt det natt til i går og litt i går jeg da... men helt ærlig.. .det snodigste jeg har opplevd, så bare fniste av hele greia. Aldri hatt halsbrann før... MEN, jeg kommer sikkert sutrende om det gjentar seg og gjentar seg [:-]... da er det neppe særlig moro lenger [8D][:)].

Jeg har hatt halsbrann siden uke 13.
Min erfaring med diverse er:

- lovehearts:
hjelper bare om det er mild halsbrann og jeg spiser en hel pakke på styrten

- link:
tabletter som smaker som mel og kjennes ut som mel.
Fikk meg til å springe å do for å desperat skylle munnen med vann og få bort [&:]

- gaviskon tabletter:
hjelper som regel alltid.
men best effekt om jeg tar det nøyaktig en halv time etter ett måltid.
funker best å ta det før halsbrannen bruker å oppstå enn når den allerede har oppstått [:)]

Så bra at dei funker på deg [:D]

Smakte de vondt, eller var de helt OK?
De tablettene jeg har prøvd smaker så fælt at jeg lar heller vær..
Har drikket litt melk og det har også hjulpet..

Back
Topp