halsbrann..

elispk

Elsker forumet
vært plaga me de siste dagane.. sist svangerskap kom ikke de før e va laaangt på vei..skjønna ikke korfor e får de no.. andre som plages med halsbrann??

Ja jeg sliter med det og det gjorde jeg de to siste sv.skapa mine også. En smart ide er å spise Lovehearts når det er som verst. Tok det opp med legen min når jeg gikk med minstemann og han sa at jeg kunne ta Novaluzid innimellom, feks hvis det er veldig ille rett før man skal legge seg slik at man får hvile. Novaluzid har ingen påviste effekter på fosteret, men man skal selvfølgelig alltid snakke med lege FØR man begynner med noen form for medikamenter.

Men sånn i det daglige så er det bare å dytte på med Lovehearts, da får man jo masse komplimenter i samme slengen mens man spiser også [;)]

Lykke til [:)]

Jeg har halsbrann, hadde det sist jeg var gravid også....[:'(]

Jeg bruker gaviscon tyggetabletter, de funker veldig bra på meg [;)]

jeg også sliter med det, jeg har tyggetabletter men jeg vet ikke om jeg tør prøve en, redd for å kaste opp :p 

Jeg tygger de så fort jeg kan også drikker jeg litt vann etterpå, da går det bra [;)]

har hatt bittelitt antydning, men klager ikke..

ikke noe enda - men GRUER meg til det kommer. hadde i sist svangerskap - langt uti.... hadde aldri hatt det før og ikke hatt det etter.  så jeg gruer meg fælt til det kommer.... [&:]

Back
Topp