halsbrann

emma og dennis mamma

Glad i forumet
HALSBRANN ER NOE DRITT!!!! [:@][:@] (måtte bare få det ut [8|] )

Helt enig.. Natt til i går hadde jeg så grusom halsbrann at jeg måtte bare stå opp. Drakk en del melk, så litt bedre ble det da.

ikke snakk - halsbrann kan ødelegge en hel natt (eller dag for den saks skyld) - det er en ting jeg ikke kommer til å savne i alle fall!! [:'(]

Blæøæææææ, skjønner det!

Vet ikke hva slags råd jeg skal gi, men sender deg en stor trøsteklem!!!

link har hjulpet meg mange ganger.men det har du gjerne prøvd også.ikke lenge igjen nå så er vi kvitt alle plager.JIIIIPPPPPIIIIIII!

Jeg drikker stort sett et glass melk, som ofte blir til fler... Skjønner ikke hvor den ekle smaken melk har uten brødskiver kommer fra. [:'(] Jeg bruker flytende Gaviscon når det er som verst. Funker ikke lenger hvis en hoster, men stort sett ellers.

hmm.. har vært veldig lite plaget med halsbrann. men de gangene jeg får det så drikker jeg MASSE H-melk. fløte og h-melk funker som fjell for meg. sist drakk jeg en litago fra butikken og hjem. og en hel kartong med h-melk da jeg kom hjem. og vips. så var det borte[8D]

ORIGINAL: Actrine

Må nok melde meg en offisiell hater av halsbrann! det er vondt.. ikke bare plagsomt! men vondt i øverste del av ryggraden! usj usj! Her er alt prøvd ut! og ting har funket [8D] men selvfølgelig ikke nå lenger!!! Gaviscon: blir jeg kvalm av! det er ikke å foretrekke... vertfall ikke når halsbrannen er der likevel! Link: skal man merke noe? ikke jeg vertfall hehe! men så kom snuppå med et forslag Aflurax! Geniale greier.. det vokser ikke i munnen, smaker greit nok (noe mint greier) og det HJELPER!!! whiiii.... ja og så isbiter da, med isvann!!!

woooow!! Auflax altså?? får man kjøpt det på apoteket?? å er ok for gravide?? hadde jeg hatt bil hjemme nå skulle jeg jommen meg stimet til byen med det samme!!! 

TITRALAC er tingen her... Må tygge en del av dem kan man si.. Uff ordentlig plagsomt.. Visse ikke hva halsbrann var før jeg ble gravid.. Fant ut av det ja!!

Back
Topp