Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for tips!Sniker fra januar
For meg funker det veldig godt med Samarin (fås kjøpt på dagligvare), tar ett glass en halvtimes tid før jeg legger meg og halsbrannen har nesten blitt borte.![]()

Føler virkelig med deg! Jeg er nødt å sørge for å ha gaviscon tilgjengelig til enhver tid. Har en stor flaske stående, med flytende gaviscon, i tilfelle jeg går fri for tyggetbl. Lykke til i natt, håper du sovner raskt!Fri for Gaviscon. Prøvd lovehearts uten hell (burde kanskje ikke spist hele pakka). Og nå ligger jeg her og gruer meg til å sove.. må prøve å drikke et glass melk.
Må bunkre opp i morgen. Veldig amatørmessig! Hadde fire i går, men har vært fryktelig plaget av halsbrann de siste dagene..Føler virkelig med deg! Jeg er nødt å sørge for å ha gaviscon tilgjengelig til enhver tid. Har en stor flaske stående, med flytende gaviscon, i tilfelle jeg går fri for tyggetbl. Lykke til i natt, håper du sovner raskt!
Smaker mye værre syns jeg, men like god virkningMå bunkre opp i morgen. Veldig amatørmessig! Hadde fire i går, men har vært fryktelig plaget av halsbrann de siste dagene..
Takk! Er flytende like bra som tyggetbl? Aldri prøvd det.
Åh ok. Holder meg til tyggetabl da. De er jo så godeSmaker mye værre syns jeg, men like god virkning![]()
Tar helst tyggetbl ja, men greit å ha i beredskap for når man plutselig går tomÅh ok. Holder meg til tyggetabl da. De er jo så gode![]()

Kjøpt meg den svære boksen med gaviscon nå, og håper at det varer til aprilTar helst tyggetbl ja, men greit å ha i beredskap for når man plutselig går tom![]()