Halsbrann

PiluttaPilutta

Elsker forumet
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Så var jeg kommet dit:wtf:
Hva funker godt mot halsbrann? Har dere noen erfaringer? Vet jo at meieriprodukter skal funke godt, men er ikke så glad i hverken melk eller yoghurt. Men må jo ty til det da... Tar gjerne i mot tips, bedre å høre folks erfaringer enn å google.
 
I know the feeling!! Begyntw med halsbrann for 2 uker siden.. hate it... Eg knasker på love hearts:D
 
Love hearts eller Gaviscon fra apoteket, det er en tyggetablett litt som love hearts.. det hjelper med å legge et «lokk» på magesekken for å lindre halsbrann og sure oppstøt :)
 
Love hearts eller Gaviscon fra apoteket, det er en tyggetablett litt som love hearts.. det hjelper med å legge et «lokk» på magesekken for å lindre halsbrann og sure oppstøt :)
Så langt fungerer ikke love hearts.. så da får vi se om jeg må ta en tur på apoteket:wacky:
 
Liker ikke den kalkete følelsen av tyggetablettene
Har kjøpt doseposer med Reduflux på apoteket. De inneholder en gel du svelger med samme effekt som Gaviscon/Novaluzid. Smaker litt som mild tannkrem, men skal bare svelges rett ned.
Slipper gørr i tennene lenge etterpå
 
Yeeey nå er halsbrannen kommet i hus her og:sorry: bare håper at den ikke blir like ille som sist svangerskap :shifty:
 
Har ikke hatt noe halsbrann enda, men sist svangerskap var novaluzid det eneste som funka på meg.. Hjalp ikke med gaviscon i hverken tyggetabletter eller flytende
 
Jeg sliter mye med halsbrann, brukerr gaviscon tyggetabletter som har funket på meg etter at jeg lærte at den må tas minst 30 minutter før jeg legger meg ned. Er veldig fornøyd med den, men kommer nok ikke til å kjøpe tyggetabletter neste gang siden det er litt kvalmende smak, og konsistensen er som love hearts (som jeg ikke liker):happy:
 
Last edited:
De to andre svangerskap har gaviscon fungert men denne gang var det helt ekstremt. Har nå fått resept på nexium og er mye bedre!
 
Back
Topp