Halsbrann

Jeg pleier å knaske love harts. Og Biola og tørre kjeks og salt chips har hjulpe på meg.

Uff, stakkars. Har heldigvis sluppet unna det, enda.. sist svangerskap fikk jeg det kraftig, men tror det var senere i svangerskapet. Da drakk jeg flytende gavison. Det funker og er ok for gravide. Smaker pyton da.

Da jeg var gravid sist hadde jeg det mye mot slutten. Hjalp å drikke melk en periode, men etter det brukte jeg Link tyggis (fra apoteket) som setter ned produksjonen av syre. Det hjalp drit bra på meg :)

Jeg hadde det mot slutten av forrige svangerskap og da fikk jeg tyggetabletter på apoteket. Det funket sånn okay.

Knasket galieve sist, det funket greit en stund, men på slutten synes jeg ingenting hjalp

Huff, det er slitsomt og vondt..
Er mye plaget med deg både i svangerskap og ikke.
Anbefaler Titralac, det får du reseptfritt på apoteket:happy:

Da jeg var gravid sist hadde jeg det mye mot slutten. Hjalp å drikke melk en periode, men etter det brukte jeg Link tyggis (fra apoteket) som setter ned produksjonen av syre. Det hjalp drit bra på meg :)
Jeg visste ikke at det fantes link tyggis.... det er sikkert myyye bedre enn tablettene ;)

Back
Topp