Halsbrann

B

BoOojaa

Guest
Noen flere som sliter med halsbrann allerede k svangerskapet? [emoji15]

Kjenner jeg gruer meg til fortsettelsen om jeg skal ha dette i 6 mnd til [emoji23][emoji23]
 
Noen flere som sliter med halsbrann allerede k svangerskapet? [emoji15]

Kjenner jeg gruer meg til fortsettelsen om jeg skal ha dette i 6 mnd til [emoji23][emoji23]

Rekker opp en hånd...
Uansett hva jeg spiser eller ikke... ja, blir fint om det bare skal øke på liksom.. hehe
 
Jeg har hatt det siden 2 uker før positiv test! Dvs. uke 4!! Anbefaler ALLE den medisin jeg går på, den heter omeprazol (tror jeg det var ..., kan sjekke i morgen) . Jeg fikk seriøst et nytt liv etter jeg begynte på den!
Så klart må du evt. høre med legen da, for den er reseptbelagt.
 
  • Liker
Reactions: TPL
Jeg har ikke hatt noe foreløpig sist kom den rundt uke 16 og var et av de aller verste plagene jeg hadde. Lov å håpe man slipper [emoji56]
 
Yep, fra siden før positiv test.. det blir liksom verre gradvis. Enda sposer man veldig nøytral mat som da ikke skal gjøre det verre. Våknet i går med en minnerik halsbrann, men idag lar den vente på seg:p
 
Jeg har ikke hatt noe foreløpig sist kom den rundt uke 16 og var et av de aller verste plagene jeg hadde. Lov å håpe man slipper [emoji56]

Sist fikk jeg det kun på slutten, helt greit det.. men allerede liksom [emoji33][emoji31][emoji23]
 
Jeg har hatt det siden 2 uker før positiv test! Dvs. uke 4!! Anbefaler ALLE den medisin jeg går på, den heter omeprazol (tror jeg det var ..., kan sjekke i morgen) . Jeg fikk seriøst et nytt liv etter jeg begynte på den!
Så klart må du evt. høre med legen da, for den er reseptbelagt.

Åh. Skal notere meg hvis det blir for ille [emoji87] foreløpig kan jeg ta noen lovehearts og det hjelper
 
Husker jeg var utrolig plaget i første svangerskap, men har ikke merket noe enda heldigvis.
 
Merket det også før pos test, men det har gitt seg nå. Tipper det kommer igjen mot slutten av svangerskapet, når magesekken ligger som ei pølse øverst [emoji28]

Her hjelper det med mandler [emoji106][emoji16]
 
Kjent litt når jeg skal legge meg, men egentlig veldig lite forstår jeg nå når jeg leser tråden:0
 
Ikke fått noe ennå denne gang men fikk veldig tidlig med nr 2. Og da var det helt grusomt spesielt på slutten.
 
Har hatt svak halsbrann til og fra i flere uker. Heldigvis ikke noe somhar plaget meg direkte. Kjenner bare veldig "varme" øverst i brystet opp mot hals/svelg. Går over av seg selv og varer ikke veldig lenge :)
 
Ja er fryktelig plaget med dette fra før så det begynner å bli veldig slitsomt og jeg savner min kjære somac! Får høre med legen neste gang om hva man evt kan ta!
 
Jeg kjøpte noe på apoteket som står kan brukes av ammende og gravide. 20 tabletter for 100kr ca. Etter jeg kjøpte de har det blitt litt bedre så sluppet å bruke [emoji23]
 
Har begynt å få det jeg også nå, litt tidlig synes jeg. Uke 17+5 liksom.. fikk det ikke før rundt ule 26/27 sist
 
Merket det også før pos test, men det har gitt seg nå. Tipper det kommer igjen mot slutten av svangerskapet, når magesekken ligger som ei pølse øverst [emoji28]

Her hjelper det med mandler [emoji106][emoji16]

Samme her! Helt forderdelig. Jeg er lei av det! det er blitt bedre av seg selv. Mandler skal jeg prøve!
 
Back
Topp