Halsbrann

• Trådstarter Trådstarter Asdfklmno
  • Opprettet Opprettet
A

Asdfklmno

Guest
Halsbrann, noen andre som har det?
Og kan det ha med graviditeten å gjøre?
Har ikke hatt halsbrann før :p

Mange gravide sliter med det. Helt vanlig.

Man kan kjøpe Gaviscon på apoteket som hjelper mot halsbrann. Ett trygt produkt for gravide.

Halsbrann og graviditet er vanlig. Titralac hjalp meg veldig mye i mitt forrige/første svangerskap.

Første tips: prøv Love Hearts (godteriet). Et par av venninnene mine som slet med halsbrann i graviditeten syntes at det hjalp, faktisk :)

Mange gravide sliter med det. Helt vanlig.
Man kan kjøpe Gaviscon på apoteket som hjelper mot halsbrann. Ett trygt produkt for gravide.
Halsbrann og graviditet er vanlig. Titralac hjalp meg veldig mye i mitt forrige/første svangerskap.
Første tips: prøv Love Hearts (godteriet). Et par av venninnene mine som slet med halsbrann i graviditeten syntes at det hjalp, faktisk :)

Tusen takk for gode tips :) ❤️

Hvis det er noen trøst, så går det over så fort du har født. (sier jeg, og nyter tilværelsen frem til halsbrannen kommer)

Jeg har nå hatt halsbrann i to dager. Har ikke gjort noe med det ennå.

Jeg har slitt veldig med halsbrann i tidl graviditet. Ble værre jo mer magen vokste og på slutten klarte jeg ikke spise noe nesten. På apoteket selger de tyggetabletter som er syrenøytraliserende. Eneste som funket. Skulle det bli riktig ille så hold deg borte fra kullsyre, sterk mat etc. Noen sier loveharts funker, eller melk.

Jeg har nå hatt halsbrann i to dager. Har ikke gjort noe med det ennå.

Nei, har ikke gjort noe jeg heller. Foreløpig kommer det og går litt, så det er levelig. Men greit å ha noen tips i bakhånd om det skulle bli verre :)

Halsbrann, noen andre som har det?
Og kan det ha med graviditeten å gjøre?
Har ikke hatt halsbrann før :p
Mange gode forslag her. Jeh hadde halsbrann fra 4. måned sist gang, og prøvde det neste. Det finnes også noe som heter Reduflux tror jeg på apoteket, og de kommer i en eske med kanskje 10 porsjonsposer. Smaker mint. Jeg syns det funka sist, hadde de med over alt :P

Back
Topp