Halsbrann

Jeg googlet og det er tusen tips..
Jeg måtte bare prøve meg frem og fant ut at gaviskon og fet yoghurt lindrer. Samt å holde meg unne lyst brød og pizza osv... Mangler har også fungert. Jeg har slitt veldig med halsbrann og luft i brystkassen, det er noe helv***** drit tvi tvi...

Jeg tar et par mandler når halsbrannen melder seg, om d funker skikkelig bra er noe annet...men føler d hjelper litt hvertfall:p
Vet mange sier "love hearts" hjelper:)

Melk hjelper der og da.. Ellers har jeg noen ganger tatt Fisherman's Friend :-) ingen varig hjelp, men hjelper akutt!

Ellers er det jo å ikke spise så mye om gangen, ikke sterk mat og ligge litt høyere med hodet når du ligger :-)

Jeg tar litt natron i isvann :)

Novaluzid som du får kjøpt på apoteket som gir mindre produksjon av magesyre synes jeg er absolutt best. Kjerringrådene funka ikke mer enn i 5 minutter, og helt unødvendig å gå rundt å føle seg uvel og kanskje ikke få sove dersom det finnes noe som faktisk hjelper for en! Helt trygt å ta. Har hørt andre som har god effekt av gaviscon som du også får kjøpt på apoteket. Den legger seg mer som et lokk slik at magesyra ikke kommer opp

Back
Topp