Halsbrann

Funker bra dei tipsa du har fått vis du har Halsbrann. Eg har brukt mandler og. Men anbefaler og gjør forebyggende tiltak vis du er mye plagd. Hold deg unna kaffi brus og sjokolade ol som kan gi deg Halsbrann. Og unngå og spise deg stapp mett (spesielt på kvelden). Og det blir ofte værre av og ligge på Høgre side. Vis du ungår litt små ting kan probleme forsvinne :)

Funker bra dei tipsa du har fått vis du har Halsbrann. Eg har brukt mandler og. Men anbefaler og gjør forebyggende tiltak vis du er mye plagd. Hold deg unna kaffi brus og sjokolade ol som kan gi deg Halsbrann. Og unngå og spise deg stapp mett (spesielt på kvelden). Og det blir ofte værre av og ligge på Høgre side. Vis du ungår litt små ting kan probleme forsvinne :)

Jeg drikker verken kaffe eller brus,og spiser sjeeeelden sjokolade, så tror ikke riktig på det å unngå små ting slik at det forsvinner;-) generelt lite matlyst, så stapper ikke innpå i hytt å gevær uansett...

Jeg får halsbrann ved store måltid, typ julemat og av pølser (uansett type)! Er så ubehagelig når det står på! Skal teste ut å drikke melk neste gang, takk for tips :)

Sniker fra januar:) har slitt veldig med halsbrann de siste ukene og prøvd alt av tips! I begynnelsen hjalp melk men drikker nå 1l melk daglig uten effekt. Måtte ty til gaviscon da jeg sjelden fikk sove mer enn en time i strekk grunnet halsbrann. Både konsistens og ettersmak på de tyggetablettene klarte jeg ikke. Nå sverger jeg til galieve mixtur å tar en dose når halsbrann oppstår samt forebyggende før leggetid. Det har reddet min nattesøvn! :)

Hvis man er veldig plaget finnes det reseptbelagte preparater men kan ta, hør med legen din :)

Jeg måtte ta gaviscon i går, kan kjøpes på apoteket. Holdt på å daue av halsbrann.. Vi har flytende mikstur, syns ikke den smakte noe vondt.

Back
Topp