Halsbrann!!

Holder på å bli gal av halsbrann!!!! Det svir til og med i ørene når det er som verst. Gaviscon tabletten er bare tull. De klistrer seg mere i tennene en hva de demper syra! ... råd?

Føler virkelig med deg :(
Den siste uken har halsbrannen virkelig vært ille.. Blir gal :( :( det er så grusomt..
Jeg har kun brukt gaviscon tyggetabletter. Er ikke fornøyd med dem.. Skal prøve flytende gaviscon på mandag!

Jeg hadde såååå lyst på tyrkisk peber her i dag.. Men glad jeg lot være. For om man ikke har halsbrann, så må man vel få det av å spise det :p

Hører forøvrig at folk foretrekker veldig mye forskjellig - om det er flytende g eller tabletter eller rett og slett lovehearts så tror jeg man bare må prøve seg frem. Kjedelig å slite med halsbrann!! Har hatt et par ganger bare. Håper å slippe unna.

Og DER kom halsbrann!!!!
Og en konstant følelse av mat som ikke vil lengre ned en nederste del av spiserøret. Tror det er full stopp. Må vente timer med å spise. Poff!!!

Prøvde å få orden i huset å pynte til jul.. har sittet på mørkloftet å gurglet magesyre å brekt meg i flere timer. Spiste en vaffel til kvelds. Ble bedre da.. julepynten er fremme.. nå satser vi på å få den ned trappa i morgen. Her går det i etapper!

Halsbrann er noe dritt!!! Ligger og knasker lovehearts i sengen for harde livet i håp om å få sove litt snart!!

Enig med deg i at halsbrann er noe dritt!! :( Har du prøvd gaviscon tyggetabletter? Det fungerer av og til
hos meg :)!

Nei har ikke det! Er først i det siste at det har blitt et problem av og til.. Må kanskje krype til korset og prøve om der vedvarer!

Hoff! Det får troll i ord her altså. "Har bare hatt det et par ganger"... Ja, og fryktelig mye de siste dagene :p Love hearts prøves! (Er ikke så glad i smaken, men sikkert bedre
Enn sånne andre tyggetabletter)

Verste med gaviscon tablettene er at de klistrer seg så forferdelig i tennene... ellers så funker de jo litt.. men med 3.svangerskapet med hypermesis så er jeg blitt utrolig redd for tennene. Kostet på dem massevis.. Flytende er sikkert bedre..

Back
Topp