Halsbrann

ToBlirSnartTilTre<3

Elsker forumet
Aprillykke 2016
11 uker med halsbrann å jeg holder på å bli gal! Blir bare mer og mer ubehagelig. Har dere noen god kjerringråd?

Last edited:
Jeg har det samme selv. Sist fikk jeg medisiner av kvinne klinikken pga jeg fikk veldige smerter av det.
Har brukt gaviscon hittill, men hjelper ikke. Skal be om resept på nytt neste gang jeg er hos legen.
Utenom medisiner så pleier jeg å tygge isbiter, syns jeg hjelper. Og sjokolademelk :) Har også hørt at love harts skal hjelpe :)

Syntes jeg har prøvd masse melkeprodukter, is, div resptfrie syredempende. love harts har jeg ikke prøvd. Syntes det er verst om kvelden. Går utover Natta søvnen når jeg må ligge med 3 putter oppå hverandre minst. Og ligge på siden.

Syntes jeg har prøvd masse melkeprodukter, is, div resptfrie syredempende. love harts har jeg ikke prøvd. Syntes det er verst om kvelden. Går utover Natta søvnen når jeg må ligge med 3 putter oppå hverandre minst. Og ligge på siden.
Spiser du gravidvitaminer? Jeg merker at jeg får mye luft i magen av dem så jeg har begynt å spåise dem på kvelden og ikke på morgenen så jeg slipper å gå oppblåst hele dagen. Kanskje det kan ha noe å si?
Ellers er det jo masse gode råd på internett, men hvor mye de hjelper er det jo ingen garanti for dessverre:
http://top10beste.com/top-10-beste-tips-mot-halsbrann-og-sure-oppstot/

Tar dem allerede på kvelden :) men takk for tipset

Gravicon. Isbiter og lovehearts. Off sliter lite med den selv og. Men i svangerskap 2 var det helt j****

Jeg var veldig plaget med halsbrann forrige svangerskap. Brukte da galieve (tror jeg de heter), det er tyggetabletter som er helt trygge for gravide. De funka veldig bra for meg:)

Hvis ingenting hjelper så vile jeg kontaktet legen og hørt om medisiner. De har på resept som er helt fantastisk og helt harmløst for babyen :) som sagt så fikk jeg det forje gang. Da hadde jeg kun halsbrann om jeg glemte å ta de :)

Hør med legen om det finnes noe du kan få. Når jeg gikk med nr.1 hadde jeg halsbrann så lenge at jeg fikk betennelse i spiserøret til slutt. Og det var v o n d t!

Back
Topp