Halsbrann

Trolltil2

2016 <3
JuniJubel2021
Er det noen andre her dom opplever kraftige runder med halsbrann?

Hva bruker dere til å dempe det i så fall?

Har vært veldig plaget med det i alle mine svangerskap. Prøver å ikke spise sterk mat, kaffe og mat som jeg hvet jeg får det av. Drikker oboy for og dempe det.

Får det ofte når jeg har lagt meg . Ketchup er en sikker kilde her så spiser ikke det mere .

Takk for tips!! Da er jeg litt mer forberedt neste gang det kommer!! :)

Jeg levde på Gaviscon tabletter og flytende forrige svangerskap.

Nexus her.. men hjelper ikke veldig.. passer på å ikke spise feit mat og mat jeg blir dårlig av. .. ikke helt Finni ut av alt der... og høyt opp med hue når en sover.. tyggis etter mat og for får sykt vond smak I munnen. ..

Er det noen andre her dom opplever kraftige runder med halsbrann?

Hva bruker dere til å dempe det i så fall?[/QUOTE

Spise mindre måltider og oftere hjelper meg. Har slitt veldig i noen uker, men nå som jeg har vært en uke i syden ble det plutselig helt bra. Derfor tror jeg spisemønster og ikke minst hva jeg putter i munnen har mye å si :)

Hadde det helt med det samme, men ikke noe særlig nå lenger. Kanskje det hjalp å legge om til små hyppige måltider heller enn store.

Var plaget med det sist svangerskap, og regner med det kommer etterhvert nå også.. Med meg så hjalp det med melk og fruktsalt. :)

Sliter med det store deler av dagen. Spesielt når jeg legger meg. Klarer meg ikke uten gaviscon tyggetabletter. Kaster opp av den flytende. Ellers så har jeg måtte bruke mariekjeks, loveharts og melk når jeg har vært tom av gaviscon.

Back
Topp