Halsbrann!

Micca

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Flere som merker det? Vært skikkelig ille i dag. Tror det var jalapenjosen på pizzaen i går som er årsaken. Best å passe på maten fremover :)

Det har kommet for fullt her også :meh: Prøver å følge med på hva som gjør at det blir ekstra ille, men det er jo stadig nye ting :P Pleier å drikke et glass melk, da roer det seg gjerne litt.

Halsbrann ved inntak av sterkt krydret mat. Sureoppstøt ved så og si all inntak av mat og drikke, til og med vann. Begynner å bli trangt om plassen i magen skjønner jeg...

Merker det hele døgnet nå, uansett hva jeg spiser eller drikker :arghh: tar gaviscon og drikker melk men det funker ikke.
Er 37+4 i dag:happy:

Har hatt en periode hvor det har vært bedre, men nå er det tydeligvis tilbake for fullt. Prøver å unngå mye sterk mat, og kjenner at melk kan hjelpe litt. Synes også at Gaviscon hjelper litt, men ikke alltid.

Jeg sliter skikkelig med halsbrann :-( gaviscon funker ikke her så jeg bruker nå Reduflux virker litt bedre for meg hvertfall. Litt mint smak også.

Kommer og går hos meg. Har spist lovehearts, men effekten har avtatt no. Fikk tips om at saltsild og kefir (ikke sammen) kunne hjelpe, det skal jeg teste ut neste gang :)

Word! Har aldri hatt halsbrann tidligere, men får det når jeg spiser nå:/ elsker sterk mat i tillegg;)

Rakk akkurat ikke apoteket i går, så testet ut lovehearts! Hjalp meg veldig!

Har kommet her også. Mest på kvelden. Kjøpte lovehearts i går.. da lo mannen og sa "ja og jeg har hørt at potetgull hjelper for ryggen" :p Var vanskelig å slutte å spise lovehearts gitt.. men hadde ikke halsbrann da. hehe

Har hatt mye halsbrann i det siste, men heldigvis har melk og lovehearts vært til stor hjelp :)

Melk hjelper meg også når det blir ille, men leste en plass at i enkelte tilfeller kan melk hjelpe en kort stund før det gjør at halsbrannen blir enda verre :s

Så leste jeg at å spise gulrot kan hjelpe, men det har jeg ikke testa ut ennå :p

Sniker fra august her;) Prøv sjokolademelk:) hos meg funka ingenting fra apoteket eller love hearts. Men litago sjokolademelk er gull :D

Jeg drikker ett stort glass med melk /sjokolade melk hver dag, prøver å unngå appelsin juice å slikt . Det får jeg kjempe halsbrann av. Men får halsbrann flere ganger til dagen :-( bruker titralac . Dem funker med en gang. Men ikke alltid I lange perioder

Fikk tips om å spise et par mandler, ved halsbrann i går. Min venninne fikk tipset og prøvde dette. Hun ble svært sjokkert over hvor raskt det hjalp, og brukte det resten av graviditeten med god og rask effekt. Har ikke hatt noe særlig halsbrann, så har ikke testet selv

Fikk tips om å spise et par mandler, ved halsbrann i går. Min venninne fikk tipset og prøvde dette. Hun ble svært sjokkert over hvor raskt det hjalp, og brukte det resten av graviditeten med god og rask effekt. Har ikke hatt noe særlig halsbrann, så har ikke testet selv
Hørtes kjekt ut ;) Sunt, godt og effektivt.
Har egentlig ikke brukt noe for plagene i halsen.

Back
Topp