Halsbrann

SpentSeptembermamma

Spentseptembermamma
Septemberlykke 2015
Flere her inne som sliter med Halsbrann? Har dere noen tips/råd? Bortsett fra gravison og lovehearts? Brenner her ;)

tetricin fikk jeg anbefalt. de fåes reseptfritt.

Jeg går egentlig på sterker syrenøytraliserende, men nå anbefales det ikke å ta noen som er annet enn lokaltvirkende, da de er usikker på om det kan ha innvirkning på babyen. En del syrenøytraliserende medisiner går inn i blodomløpet.

Link tyggis

Jeg fikk sure oppstøt problem året før jeg ble gravid. Gikk på medisin mot det frem til graviditen, men etter jeg ble gravid så har jeg ikke kjent noe til plagene heldigvis. Fikk ikke lov å gå på medisinene fra den dagen jeg fikk positiv test. Så var veldig spent på hvordan dette skulle gå.
Håper du finner noe som hjelper og at halsbrannen gir seg snart..

Jeg skulle til å kjøpe link tyggegummi og gaviscon på apoteket. Da jeg i siste liten kom på å spørre om begge kunne brukes under graviditet. Da fikk jeg beskjed om at link ikke kan brukes mens enn er gravid ? kanskje hu var uerfaren eller...

Ikke vanlig link. Men de tyggisene skal være trygge. Har jeg hørt da, da en venninne gikk på de etter at legen sa det var ok. Kjøpte link idag men er ikke pakningsvedlegg. Må finne ut av det :p

Back
Topp