I går kveld og i dag har jeg hatt halsbrann! Er ikke det litt tidlig? Kaster lovehearts som bare det men blir jo kvalm også!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøvd nyco? Det får du kjøpt på butikken. Funker her i huset når noen har halsbrann
Hatt det lenge tidlig og tidlig... Er jo hormoner som spiller inn, men det blir jo bare verre når ungen fyller hele magen og skviser magesekken oppover
Her hjelper det å unngå alle posegryteretter og alt annet med tomat i
Hehe jeg må bare si bank i bordet for jeg sliter veldig med halsbrann og sure oppstøt fra før, men jeg har hvert veldig fin foreløpig. Men frøkna kunne jeg ikke bevege meg en plass uten syrenøytraliserende.
Huff! Det er jo så ubehagelig!! Er det ikke det ene, så er det noe annet ja
Er hormoner dom gjør det. Muskulaturen i kroppen blir slappere, og det inkluderer også luklemuskelen. Det blir gjerne verre når livmoren kommer langt opp og barnet blir større. Jeg har heldigvis berget enda men var plaget på slutten sist. Satt nesten og sov i senga
Jeg prøvde absolutt alt...Lovehearts, link, gaviscon både tabletter og flytende. Eneste (kjerringråd) som hjalp her var å spise mandler. Det hjalp bra