Halsbrann?

onemoretime

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberlykke 2020
I går kveld og i dag har jeg hatt halsbrann! Er ikke det litt tidlig? Kaster lovehearts som bare det :p men blir jo kvalm også!

Hatt det lenge :( tidlig og tidlig... Er jo hormoner som spiller inn, men det blir jo bare verre når ungen fyller hele magen og skviser magesekken oppover :p

Her hjelper det å unngå alle posegryteretter og alt annet med tomat i

Hatt det lenge :( tidlig og tidlig... Er jo hormoner som spiller inn, men det blir jo bare verre når ungen fyller hele magen og skviser magesekken oppover :p

Her hjelper det å unngå alle posegryteretter og alt annet med tomat i

Huff... Får håpe man ikke blir mye plaget av det! Jeg vet faktisk ikke hva jeg har reagert på?

Hehe jeg må bare si bank i bordet for jeg sliter veldig med halsbrann og sure oppstøt fra før, men jeg har hvert veldig fin foreløpig. Men frøkna kunne jeg ikke bevege meg en plass uten syrenøytraliserende.

Hehe jeg må bare si bank i bordet for jeg sliter veldig med halsbrann og sure oppstøt fra før, men jeg har hvert veldig fin foreløpig. Men frøkna kunne jeg ikke bevege meg en plass uten syrenøytraliserende.

Huff! Det er jo så ubehagelig!! Er det ikke det ene, så er det noe annet ja :(

Er hormoner dom gjør det. Muskulaturen i kroppen blir slappere, og det inkluderer også luklemuskelen. Det blir gjerne verre når livmoren kommer langt opp og barnet blir større. Jeg har heldigvis berget enda men var plaget på slutten sist. Satt nesten og sov i senga:P
Jeg prøvde absolutt alt...Lovehearts, link, gaviscon både tabletter og flytende. Eneste (kjerringråd) som hjalp her var å spise mandler. Det hjalp bra:)

Er hormoner dom gjør det. Muskulaturen i kroppen blir slappere, og det inkluderer også luklemuskelen. Det blir gjerne verre når livmoren kommer langt opp og barnet blir større. Jeg har heldigvis berget enda men var plaget på slutten sist. Satt nesten og sov i senga:P
Jeg prøvde absolutt alt...Lovehearts, link, gaviscon både tabletter og flytende. Eneste (kjerringråd) som hjalp her var å spise mandler. Det hjalp bra:)

Håper virkelig jeg slipper unna den halsbrannen. Og om jeg skulle være så uheldig så håper jeg virkelig noe annet enn mandler hjelper :o hehe

Feit mat kan gi økt halsbrann. Jeg måtte opp og spy på natta mot slutten sist pga det "rant" opp i halsen når jeg lå i senga. Glemmer ikke følelsen morgen etter fødsel, når jeg tenkte "åååå så deilig å våkne uten halsbrann"

Jeg knaska gaviscon mellom riene på sykehuset.

Jeg har hatt halsbrann hele svangerskapet :P Holder meg unna krydder og sterk mat... Har det så å si hver dag, mest på kvelden. Knasker love hearts og drikker mye vann. Svigermor sa at mandler skulle hjelpe, men funker ikke på meg. Før jeg legger meg tar jeg ett glass vann med en t-skje med natron i, funker litt bedre enn nyco på meg.

Back
Topp