Sliter veldig om dagen Tips mottas med takk!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva går egentlig under halsbrannvennlig mat?Sitt og sov. Spis bare halsbrannvennlig mat, BARE! ;-)
Oi det var ikke småtteri! Du har en utfordring der ja! Plages dy mye? Her har det vært veldig varierende, verst på kveldene. Drakk akkurat et stort glass sjokolademelk og det hjalp veldigFor min del (og for mange andre, tror jeg): ikke sterk/fet mat, ikke hardt stekt mat, ikke rødt kjøtt, ikke frukt, ikke sjokolade, ikke potetgull, ikke kunstig søtning/e-stoffer (typisk FunLight og smågodt), ikke sitrusfrukter . Så du kan tenke deg hvor spennende kostholdet mitt er når det står på som verst....
Jeg sliter med dette til vanlig og er vanligvis medisinert , men det går jo ikke i svangerskapet. Så litt for mye kjennskap enn hva jeg skulle foretrekke. Men godt melk hjelper deg!Oi det var ikke småtteri! Du har en utfordring der ja! Plages dy mye? Her har det vært veldig varierende, verst på kveldene. Drakk akkurat et stort glass sjokolademelk og det hjalp veldig