Halsbrann

Fjelljenta

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Juligull2021
Andre enn meg her som plutselig har opplevd at halsbrannen bare forsvant?:p for litt over ei uke så sleit jeg med å sove pga det, og over natten så var den plutselig borte. Ikke det at jeg klager, men synes det er litt rart :p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Her er det motsatt :s den har kommet for fullt siste uken, kan ikke drikke noe eller spise noe uten at den kommer like etterpå! Men er heldigvis ikke lenge igjen :)

❤️33 uker❤️

Det er sikkert fordi ungen i magen har sunket litt ned sånn at presset der oppe på spiserøret har sluppet litt taket.

Jeg venter i spenning på at det skal skje her også ;)

Her forsvant den i en ukes tid, men så kom den tilbake(heldigvis ikke like sterkt og ofte)

Andre enn meg her som plutselig har opplevd at halsbrannen bare forsvant?:p for litt over ei uke så sleit jeg med å sove pga det, og over natten så var den plutselig borte. Ikke det at jeg klager, men synes det er litt rart :p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Kjenner jeg blir både blir glad på dine vegne og skrekkelig sjalu!;-) Her er det virkelig aktiv halsbrann om dagen, rett og slett litt småj@#);lig. Går rundt å sier "synk unge, synk!" :-)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Her er det motsatt :s den har kommet for fullt siste uken, kan ikke drikke noe eller spise noe uten at den kommer like etterpå! Men er heldigvis ikke lenge igjen :)

❤️33 uker❤️

Ja slik hadde jeg det også, var helt grusomt! Uansett hva jeg spiste kom den, å den kom alltid når jeg la meg ned om kvelden. :p

Det er sikkert fordi ungen i magen har sunket litt ned sånn at presset der oppe på spiserøret har sluppet litt taket.

Jeg venter i spenning på at det skal skje her også ;)

Ja, det kan godt hende :) Barnet hadde snudd seg med hodet ned på kontroll i går, men jeg glemte såklart å nevne halsbrann til jordmora.. Men det kan være det som gjør det. Deilig er det iallefall!

Her forsvant den i en ukes tid, men så kom den tilbake(heldigvis ikke like sterkt og ofte)
Får litt aav og til, men det er ganske sjeldent :) Veldig deilig, følte meg jo nesten helt hemmet når jeg hadde sånn halsbrann, kunne ikke spise noe eller bevege meg omtrent før det dukket opp og det kjendes ut som om hele jeg brant innvendig :P

Kjenner jeg blir både blir glad på dine vegne og skrekkelig sjalu!;-) Her er det virkelig aktiv halsbrann om dagen, rett og slett litt småj@#);lig. Går rundt å sier "synk unge, synk!" :)

hehehe må si meg litt enig i denne ja, den halsbrannen tar knekken på meg, og ikke bare har jeg halsbrann, men det jeg spiser blir tryket opp i spiseröret igjen, gudd noe så kvalmt, så jeg sier også bare: synk unge, synk!!!!

Kjenner jeg blir både blir glad på dine vegne og skrekkelig sjalu!;-) Her er det virkelig aktiv halsbrann om dagen, rett og slett litt småj@#);lig. Går rundt å sier "synk unge, synk!" :)

Jeg krysser fingrer og tær for at dere snart er like heldige :D hehe. Sykt deilig iallefall, slipper å ligge våken i timevis pga halsbrannen, og kan bøye meg ned sånn som jeg vil (eller, så lenge magen ikke hemmer meg), og jeg kan endelig spise vårruller igjen uten at det blir ett hendelse resten av dagen :D:D:D

Jeg har også mye mindre plutselig, i forrige uke så trudde jeg at jeg skulle dø, det svei, også gulpa jeg nesten, særlig på kvelden når jeg la meg.... Blæ!! Men nå har det ros seg ned litt, men kommer mye ann på hva jeg spiser, og at jeg spiser merker jeg...:)!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde et par dager "fri", men den er på plass igjen :P Er ikke alle dager den er like intens heldigvis :)

Back
Topp