Halsbrann :(

veromommy

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Den siste uken har jeg slitt noe innmari med halsbrann.
Er det andre med samme problem?
Ingenting som hjelper :(

Hva gjør du når du har halsbrann??

Sent from my iPhone using BV Forum

Sliter med det samme på natta...blir innmari kvalm, så må bare stå opp! har bygd opp senga slik at hodet ligger høyt, og spiser mandler når det er som værst, fungerer ganske greit :) ellers prøver jeg å ikke spise store måltider (deler opp de vanlige måltidsmengdene i 2, og spiser det over et par timer), og dropper kaffi og fet mat

Sniker fra september, hørte at ren sitronsaft skal fungere bra mot halsbrann men har ikke prøvd det selv da mandler funker for min del :)

Sniker fra september, hørte at ren sitronsaft skal fungere bra mot halsbrann men har ikke prøvd det selv da mandler funker for min del :)

Aaaaah, hadde glemt det med mandlene.. *butikken nååå*

:D

ImageUploadedByBV Forum1407926634.513562.jpg
Denne hjelper!! godkjent for gravide!

<3 Venter en liten jente i Oktober<3

Har det ikke hele tiden, men det kommer og går. Utrolig plagsomt! Har også prøvd litt mandler, og tror det hjelper :)

Ellers hjelper det å drikke vann og melk, men effekten er dessverre kortvarig :( Kaffe gjør det myyyye verre, så det unngår jeg.

Har det hele dagen, men kvelden er verst. Har link og gaviskon.

Ellers kan jeg stort sett bare drikke vann og kakao, alt annet gir halsbrann.

Prøver å kun spise saftig frukt på kvelden, det funker litt.

Skal tydeligvis kjøpe mandler også prøver alt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Lovehearts! Ikke syg på dem, men tygg dem :) Funker som fjell :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg har og hatt det konstant i to uker nå, kjøpte meg Gaviscon :) Det hjelper! Selv om de er helt grusomme å tygge :P heh

Får det alltid på natten og da drikker jeg melk så går det over :) Er i uke 28 og var hos legen i forrige uke og spurte om det var noe jeg kunne ta,men han sa bare at vi venter litt og ser om det går over...

Jeg tar og Novaluzid. Det hjelper veldig, og er ikke i nærheten så ekkelt på smak som Galviscon. Men man må prøve seg frem for å finne det som hjelper for seg.

Her kan jeg få det når som helst på døgnet. Både på full og tom mage. Når jeg drikker vann, men og av alt annet. Så bare tabletter som hjelper her.

Appen <3

Jeg bruker gaviscon. Funker bra syns jeg :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Hatt det en god stund, men de siste ukene har jeg blitt mye mer plaget:( går å konstant smågulper/raper for å lette på "trykket" og våkner på natten av at det brenner nedover halsen. Jeg er såå lei lovehearts, så har begynt med apotektabletter :-P
Prøvde galive, den setter seg fast i tenna, men funker.
Den jeg bruker til vsnlig er kjøpt i sverige (halv pris ift galive). Legger ved bilde av den :-) ImageUploadedByBV Forum1407969951.432074.jpg
Den setter seg ikke fast i tenna og funker med en gang ;)

Jeg har perioder som jeg er veldig plaga med halsbrann, men kvelden og natta har vært værst...:P men hadde besøk av tante i helga, og hun fortalte at å spise rå potet hadde hjulpet henne masse, hun har 3 barn :), hu hadde ikke syns at det var noe godt, men tok ca en "eple" båt før hun la seg, det er vist veldig mye base i rå potet, men er i en god periode nå, så har ikke fått prøvd det selv enda... Men et lite tips som kan hjelpe...;)

Har hatt litt plager på natta. Har tatt Gaviscon tyggetabletter og det hjelper veldig.

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Ikkje for å gni da inn, men e UTRULIG gla for at egikkje kan få halsbrann lenger :P
Lenge leve GBP!

Tusen takk for alle tips :) skal love dere at mannen har fått vært en del ute å handlet i det siste ;)

Back
Topp