Halsbrann :(

Mysecondbaby

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Flere som sliter med ekstrem halsbrann ? Spesielt når jeg legger meg :( er oppe om natta hver eneste time og gaviscon hjelper i et kort periode :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Slet mye med det forrige uke*bank-i-bordet*.. Har ingen råd å komme med bortsett fra å ikke spise på kvelden..

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Samme her, men føler det var verre første gang. Ikke spise om kveldene, og drikke mye melk før du legger deg.
Hadde mye halsbrann i helgen, er som du sier, gaviscon hjelper kun i korte perioder.

Jeg har slitt medhalsbrann nesten hele svangerskapet. Jeg tar Novaluzid. Den fungerer med engang og skjeldent jeg må ta en til i løpet av natta. Anbefaler dere virkelig og prøve den, det er nå en ting jeg må ha med meg overalt ! Og har sluppet og bry meg om og legge om hvordan jeg spiser

Ja! Masse halsbrann!:eek: Før hadde jeg bare når jeg la meg ned, men nå har jeg omtrent hele dagen...
Tar som regel Gaviscon når jeg legger meg. Pleier å hjelpe til jeg klarer å sovne ihvertfall. Eller så funker det å drikke melk ja:) Men prøver å drikke minst mulig før jeg legger meg, så jeg slipper opp på do så mange ganger iløpet av natta :p Også prøvd rå gulrot og rå potet. Funker som bare det ;)

Sniker fra september. Mye halsbrann her også. Men kan variere. Kommer nok Ann på hvordan babyen ligger. Hvis han presser oppover er det ille å legge seg. Gaviscon hjalp lite her. Og smakte Pyton synes jeg :p men titralac gjør susen for meg. Effekte holder lengre også føles det ut som.

Jeg har også masse halsbrann, knasker Titralac om kvelden og natta. Det hjelper også å spise små og hyppige måltider. Jeg unngår mye tung mat, kaffe og brus.

Mener å ha huske å lest at melkeprdukter gjør det værre, selvom det lindrer der og da. Best å drikke noe som er basisk, jeg slet litt med det i midten av svangerskapet og da drakk jeg litt vann med en ss eplecidereddik oppi, det hjalp bestandig :)

Club soda og mandler hjelper meg, samt å unngå cola, kaffe og sterk mat. Til slutt ble det så ille at jeg gikk konstant kvalm og hadde vondt i mellomgulvet, og da fikk jeg Somac av legen, veldig effektivt!

Back
Topp