Halsbrann!

tonjecathrine

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Septembergull'17
Nå har jeg fått halsbrann... æsj, hatt det i 2 dager nå. Noen gode kjærringråd? Melk hjelper heldigvis, men kan liksom ikke ta med melkepakken til sengs og på jobb xD

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Nuvalusid tabletter eller link.
Mange så går rundt å tygge på sweet heart drops :P

Novulsid tyggetabletter, biola, link tyggis:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg drakk og tygde på Gaviscon. Fås i både tyggetabletter og mixtur. Det reddet meg! :) Husker at den gang var dette merket å foretrekke fremfor Novalusid og andre merker ved graviditet. Den legger seg hinne øverst i magesekken og vil ikke gå over i blod. Om dette er harde fakta tør jeg ikke si for sikkert så hør med apotek :)

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Jeg hat hatt dette lenge nå, og det som hjelper for meg er å ligge høyere med hodet siden det er værst på natta. Når det er som værst drikker jeg litt melk eller knasker lovehearts :-P

Sent from my iPad using BV Forum

Det som ikke hjelper er sterk mat og sjokolade. . Ellers bør vel alt som er basisk i teorien hjelpe? Vannmelon reddet meg på hytten i helgen:)

Takk for gode tips :)
Skal også høre med JM idag, men får vel bare høre at jeg er døden nær :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Gjærbakst og mye fet mat har stort sett gjort det verre. Har også hørt at Lovehearts hjelper :)

Lovehearts hjalp meg veldig sist jeg var gravid, men ikke mot de værste tilfellene, da måtte jeg på apoteket :)

Back
Topp