Halsbrann

mamma_til_3

<3 Desemberhemlighet <3
VIP
Noen flere som er plaget med halsbrann?? Jeg våkna i natt av at jeg hadde skikkelig halsbrann, fikk sovna igjen etter 1 times tid, men nå setter det i gang igjen :(
 
Nei ikke ennå men oppblåst mage
du for ete på love harts <3
 
Kjenner ikke noe til det nå, hadde det de siste 2 mnd før jeg fikk førstemann, men ikkeno så tidlig i svangerskapet.
Du får ta deg en tur på apoteket og få noen tabletter for det :)
 
Har ikke det, og hadde det ikke så tidlig sist heller, kom i tredje trimester... Huff, det er så vondt!! Men ja, du bør ta en tur på apoteket. Gaviskon er vel for gravide, det hjelper noe :)
 
jeg er 5 uker på vei og sliter veldig med halsbrann.. prøvde.tyggetabelettene til gaviscon. de fjerner jo halsbrannen men smaker helt for jævlig :p
 
jeg er 5 uker på vei og sliter veldig med halsbrann.. prøvde.tyggetabelettene til gaviscon. de fjerner jo halsbrannen men smaker helt for jævlig :p

Jeg klarte ikke de tyggetablettene fordi jeg var så kvalm, så jeg shootet flytende isteden. Var egentlig ikke noe særlig det heller. Tykkflytende og gråhvitt... Ja... Hehe.. Var ikke det som fristet mest da kvalme og halsbrann sto på som verst :p
 
Jeg klarte ikke de tyggetablettene fordi jeg var så kvalm, så jeg shootet flytende isteden. Var egentlig ikke noe særlig det heller. Tykkflytende og gråhvitt... Ja... Hehe.. Var ikke det som fristet mest da kvalme og halsbrann sto på som verst :p
Ja det fikk jeg skikkelig lyst på gitt.. hehe


Får vel bare være glad så lenge jeg har symptomer :)
 
Hadde bare halsbrann helt på slutten forrige gang! Håper du finner noe som lindrer! :)
 
Back
Topp