halsbrann

nemi.marselia

Forumet er livet
har sånn grusom halsbrann på kvellan, spes ætter æ har lagt mæ.
d e kjæmpe hærsli nån som har nån goe råd mot d?

d har vært nån tråa om d men gidda ikkje å leite nu

æsj, halsbrann e helt fårfærdeli...har d storsett vær dag [&:]
har du prøvd å drikke litt melk?

Pass på å ikke spise sterk mat iallefall!! Da får du garantert halsbrann!! [:'(]

Jeg er veldig plaget med det til tider, men det eneste jeg tar mot det er gaviscon og links tabletter som du får på apoteket.

Har prøvd lovehearts som er et tips, men det funka ikke på meg iallefall..

Noen sier at melk og banan og mandler hjelper også..

håpe d e nåkka ainna som hjælpe sia æ ikkje tåle melk. har hørt om at d hjælpe men glømte å skrive at æ ikkje tålte d

Også prøv å ligge med hodet litt opp så den syra ikke så lett kommer seg opp i halsen..
Masse puter i nakken.. [:)]

ORIGINAL: fruluna

Pass på å ikke spise sterk mat iallefall!! Da får du garantert halsbrann!! [:'(]

Jeg er veldig plaget med det til tider, men det eneste jeg tar mot det er gaviscon og links tabletter som du får på apoteket.

Har prøvd lovehearts som er et tips, men det funka ikke på meg iallefall..

Noen sier at melk og banan og mandler hjelper også..

ska prøve mæ ijænnom næsten aille tips [:D]

Huff ja er det ikke fælt?? Hater den halsbrannen noe så innmari!!
Men stikk på apoteket å spør om de har noe til deg.. Hjelper det altså!!

gavison å link funke ikke på mæ, men dæm har en anna på apoteke som va bra...huske ikke ka den heta, men den smakte MYE bedre enn de andre...
mandla å lovehearts funke heller ikke på mæ, kun de tabelettan... håpe du finn ut av d, d e jo helt grusomt [:'(]

ORIGINAL: Nusse76

Syns du..?? Har blitt så vant med de,at jeg synes nesten de er på grensen til å være gode jeg nå...Snodig!!

Å kjære vene går det ann?? he he jeg sitter å gruer meg i en halvtime jeg før jeg får putta en i munn.. Brekker meg og er kvalm lenge etterpå.. [:(]
Så derfor prøvde jeg links, og de smaker jo rene himmelen i forhold!! [:D]

Men fy satan så vondt de gaviscon tablettene smaker!! Fysj!!!

Helt enig. Jeg har funnet ut at det å ligge høyt med hode funker på meg, puste med munnen, og Fisherman`s Friend gul type[;)]

ORIGINAL: nemi.marselia

har sånn grusom halsbrann på kvellan, spes ætter æ har lagt mæ.
d e kjæmpe hærsli nån som har nån goe råd mot d?

d har vært nån tråa om d men gidda ikkje å leite nu

de sier at melkeprodukter skal hjlpe. og ikke spise rett før du legger deg. spis sakte og tygg maten godt.. ligg gjerne litt høyere med hodet.. det er et hormon som påvirker magegreiene, og i tillegg presser barnet... håper dette hjelper deg litt ihvertfall da[;)]

ORIGINAL: Cecci85

LINK som du får på apoteket funker bra!
ellers synes jeg også gaviscon funker,men d er så grusom smak på de,sitron og vanilje eller no sånn..

Vet du hva jeg syns de smaker? Som vannet de har i springen og dusjen i "syden".. Blæh!!

synes nesten d er som lovehearts jeg da..[8D]

Du har en merkelig smak altså!! He he.. [:D]

Jeg merket tilfeldig i jula at når jeg spiste marsipan, kom halsbrannen for fullt..
Litt pussig siden de sier at mandler skal hjelpe men.. [8|]

Helt enig Fruluna, de smaker helt forferdelig!! Syns det funker med melk jeg da... Kan ikke spise mer taco [:@] det som er såå godt!!

ORIGINAL: *Bekkizz22*

Helt enig Fruluna, de smaker helt forferdelig!! Syns det funker med melk jeg da... Kan ikke spise mer taco [:@] det som er såå godt!!

Sukk jeg vet.. Ikke taco, ikke jalapenos, ikke hvitløk.. [:(] [:(] [:(]

Er tross alt gravid asså...[;)] Er lov å være merkelig da..[;)]

Sant nok!! Du er tilgitt for den rare smaken din!! [:D]

Jeg drikker Oboy.. Har prøvd ALT annet, men det er bare det som funker!

noen gode råd mot halsbrann:en hånd full mandler[:)]
eller en rå potet faktisk[:)]du får også kjøpt noe som heter for "Gaviscon" på butikken,veldig efektivt[:)]

Back
Topp