halsbrann!!!

Trrolla

Betatt av forumet
Jeg har ei rampejente i magen:p  som har bestemt seg for å gi meg veldig halsbrann...  Noe jeg er not so happy for.. ;)

Noen som har noen gode tips??  Som funker;)

Mener også jeg har hørt at halsbrann i svangerskapet kan bety baby med hår...krysser fingrene for det,iogmed at storebror ikke hadde ett hårstrå på hodet før fylte ett år... :)

Da får jeg vaffal brukt halsbrannen te no lissom :p

hihi, det med håret er nok bare en myte.. hadde masse halsbrann sist jeg og lillesnuppa kom ut med samme hårfrisyre som sin oldefar.. altså "krans" Og har ikke spesielt mye hår enda og hun nærmer seg 4 år..

Har halsbrann nå også, og har god hjelp av gaviscon på kvelden.. ellers på dagtid synes jeg det hjelper med et glass melk rett og slett ;)

Jeg FØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØLER med deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er så ille!!!!! Jeg hadde det skikkelig ille sist, men ikke denne gangen *bank i bordet*
Jeg knasket Gaviscon...ikke noe godt, men det hjalp...en liten stund ihvertfall...lykke til!!

Minimais 2012 skrev:
hihi, det med håret er nok bare en myte.. hadde masse halsbrann sist jeg og lillesnuppa kom ut med samme hårfrisyre som sin oldefar.. altså "krans" Og har ikke spesielt mye hår enda og hun nærmer seg 4 år..

Har halsbrann nå også, og har god hjelp av gaviscon på kvelden.. ellers på dagtid synes jeg det hjelper med et glass melk rett og slett ;)

HHHHAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOO!!!!!!   Myte...værste jeg har hørt!!! hihi;) 

Når jordmora sier rett før storebror er ute... her var det ikke mye hår...begynner jeg å grine: ikkeno hår...jeg kan jo ikke få en unge uten hår:p   han var selvfølgelig verdens fineste guttebaby altså!!!... :D

nå som jeg har fått beskjed om at baby i magen er jente hadde det jo vært koselig med bittelitt hår...  og da blei håpet tent med halsbrannen..   Men neida det skulle du feie vekk som en myte!! takk for den lissom ;) 

(jeg er ikke sur altså.... bare veldig veldig skuffet)...  ttiiiihhhhi :)

TAKK for tips forresten ;)

Vet hvordan dere har det. Halsbrann KONSTANT her!!!

Til nå har jeg tatt Gaviscon (FLYTENDE FORM = MYE BEDRE PÅ BÅDE SMAK OG KONSISTENS). Dessverre er det blitt så ille nå at Gaviscon ikke hjelper. Tygger også litt Link innimellom, men synes ikke det hjelper heller...

Lohne skrev:
Link, loveharts og mandler :)

I like!! :)  Thanx;)

lovehearts har hjulpet meg masse både denne gangen og i forrrige sv.skap ;)

Lovehearts, mandler og melk.. ble dårlig av gaviscon og link forrige gang, så det har jeg rett og slett ikke prøvd denne gangen.. 

Forrige svangerskap fikk jeg ekstremt med halsbrann, uansett hva jeg spiste eller drakk nesten.. men verst var det etter brus og sjokolade, så det kuttet jeg rett og slett ut.. hjalp litt.. sterk mat gav også halsbrann..

Ja halsbrann er ille, og spesielt etter enkelte type matvarer. Fisk er som regel ganske fint! Jeg drikker gaviscon, de tyggetablettene orker jeg ikke. Har ganske god effekt av det så lenge jeg husker på å ta det en liten stund etter mat.

Lovehearts synes jeg hørtes for godt ut til å være sant, og i mitt tilfelle var det nettopp det ;-)

Jeg har hatt halsbrannn i de to forrige graviditetene også, og har fortsatt ikke fått en baby med mye hår hehe :-)

Jeg har ikke vært veldig plaget med halsbrann i mine svangerskap, men de gangene jeg har hatt det har det hjulpet med lovehearts! :-) I tillegg passer jeg på å ikke spise meg for mett, for da virker det som om det blir værre.
Har ikke merket noen forskjell på om jeg spiser sterk mat eller ikke faktisk.

Jeg hadde masse halsbraan sist gang, og da var det mest loveharts det gikk på, og melk hjelper. Og når datteren min ble født hadde hun masse svart hår!!

(1. badet på sykehuset)  emoticon  Ikke quote bildet!

Jeg har minst like mye halsbrann nå, så blir spennende å se om lillemor i magen har like mye:)

Anitata:  herlighet for et herlig bilde!! <3<3  Og du tente igjen håpet mitt for baby med hår:)

Trrolla skrev:
Anitata:  herlighet for et herlig bilde!! <3<3  Og du tente igjen håpet mitt for baby med hår:)

Hehe, takk for det Ja det er fortsatt håp for mye hår!!

Back
Topp