Halsbrann!!!

Hønepøne+2

Gift med forumet
Åååå, var veldig plaget med halsbrann sist, men da mye senere. Nå har jeg hatt skikkelig halsbrann i fire dager på rad, så dett lover dårlig! Noen andre som er plaget?

Noen tips utenom love hearts og gaviscon?

Det eneste som hjelper meg er melk:-)

..Også må jeg IKKE spise sjokade, for jeg får halsbrann av det :p

Samme her. kom mye tidligere denne gangen...asj! Men for tiden så hjelper link og melk...vi får se hvor lenge!

Jeg var ganske mye plaget med det på slutten av forrige svangerskap, mens nå har jeg det allerede titt & ofte...! Har heldigvis lest at det er normalt pga hormonelle forandringer så tidelig. Men for meg hjelper hvertfall en neve med mandler, en gulerot eller et glass melk :) Kanskje det hjelper for andre også ;)  

lnie skrev:
Det eneste som hjelper meg er melk:-)

..Også må jeg IKKE spise sjokade, for jeg får halsbrann av det :p

Hehe. Jo det fant jeg også ut i går etter å ha bakt en stor dose med sinnsyke sjokoladekjeks sammen med noen venninner i går:P Er heldigvis ikke så veldig glad i sjokolade, liker bedre annet smågodt...

mandler skal hjelpe :)
husker jeg hadde halsbrann i forrige svangerskap, og da var det mandler som hjalp, kastet bare opp av gaviscon, mn det finens noe annet enn gaviscon på apoteket som det skal være god smak på, snakket med ei venninne om det.....

SF100808 skrev:
mandler skal hjelpe :)
husker jeg hadde halsbrann i forrige svangerskap, og da var det mandler som hjalp, kastet bare opp av gaviscon, mn det finens noe annet enn gaviscon på apoteket som det skal være god smak på, snakket med ei venninne om det.....

Ja, gaviscon er jævlig. Brakk meg sånn av det sist, men var allikevel det eneste så hjalp sist, så må bare skjerpe meg og får det ned. Mandler har jeg ikke prøvd. Frister ikke i det hele tatt, men er jo verdt ett forsøk. Smaker jo bedre enn gaviscon...

Back
Topp