Halsbrann

R&M

Glad i forumet
I natt har jeg hatt det veldig jævlig for å si det mildt... Hadde fryktelig med halsbrann, og bare 2 tabletter igjen, så det hjalp ikke i det hele tatt. Måtte sitte å sove. Sov litt og våknet med spysmak i munnen og piping i lungene ... sånn gikk det gående gjennom hele natta... Sov 1 time og våknet mange ganger... + at bl plager meg i tillegg... Er så glad for at det bare er 5 uker igjen nå. Skal isåfall ikke spise fersk fisk og rogn på kvelden mer...[:'(] var nok det som gjorde at jeg fikk til de grader med halsbrann i natt... Har ikke hatt så mye plager med det nå, så i natt trudd jeg at jeg skulle bli sprø.[&:]

Huff da...!!![&:][:(] 
Føler med deg der ja..-halsbrann er helt jævli!!!!! (hadde kronisk halsbrann, så har blitt operert for det..)
Skjønner at du er lei nå da ja.. Tror du skal vente med å nyte fisk og rogn til etter fødselen jeg[;)] 
Håper dette var den verste natten, og at det blir mye bedre i natt!![:)]

halsbrann er helt syyykt vondt...[:(] Sliter mye med det jeg også...håper natten din blir bedre i natt[:D]

vil bare anbefale gaviscon mot halsbrann. den kjøpes reseptfritt på apoteket :-)

det hjelper meg ingenting.....[:(] Har prøvd alt, når det først står på gir det seg ikke.....[:@]

Huff... syns så synd på dere som har halsbrann jeg....[:'(]
Har hatt det bare EN gang, og det var i forrige svangerskap!
*bank i bordet*

Har hatt noen sånne netter jeg også nå, og det er IKKE no gøy[:'(]
Men her var det brownies i gårkveld som utløste nattens plager[8D]  Dumme Fiorellina som spiser brownies[8D]

ORIGINAL: Mai gull

halsbrann er helt syyykt vondt...[:(] Sliter mye med det jeg også...håper natten din blir bedre i natt[:D]

Signerer denne! Sliter skikkelig med halsbrann selv[:@] Det hjelper ikke med noenting og verst er det når jeg legger meg på kvelden[:(]

Vært på apoteket å kjøpt mer gaviscon, så nå har jeg hvis jeg skulle plages mer. takk for hyggelige svar[:)]

ORIGINAL: litjtrøndern

Huff... syns så synd på dere som har halsbrann jeg....[:'(]
Har hatt det bare EN gang, og det var i forrige svangerskap!
*bank i bordet*

Ikke hatt det, heldigvis!

det sies at di som er plaget med mye halsbrann får babyer med mye hår...[:D][:D][:D]

Huff har i perioder vært veldi plaga jeg å!!! I natt var ikke en god natt!!!

Jeg tar gaviscon hver kveld før jeg legger meg, men i natt hjelp det lite

ORIGINAL: Mai gull

det sies at di som er plaget med mye halsbrann får babyer med mye hår...[:D][:D][:D]

Jeg hadde endel halsbrann i forrige svangerskap - og lillemann kom ut MED KINNSKJEGG[8D]
Men han hadde ikke så mye hår på hodet, da[8|]

hehe, så gollete da [:)]Jeg synes det er så søtt når di kommer ut med hår på ørene..heheheheh

er litt plaget med halsbrann på nettene j også, men legen min sa d var best om j ikke tok noen tabletter så prøver å holde ut så godt j kan [8|]
må opp noen turer å drikke litt melk, men d hjelper ofte bare i 5-10 min [&:]

har aldri hatt halsbrann, så vet ikke hvordan det føles. Men det høres jo helt forjæ.... ut da.
Nå drikker jeg ganske mye melk, så kanskje det har hjulpet meg?

Jeg plages også veldig med halsbrann!Hørt at både melk,gullerøter skal hjelpe,men hjelper ikke på meg!Så jeg tygger link tyggetabeletter så det holder![:)][:@]

ORIGINAL: Godemine

er litt plaget med halsbrann på nettene j også, men legen min sa d var best om j ikke tok noen tabletter så prøver å holde ut så godt j kan [8|]
må opp noen turer å drikke litt melk, men d hjelper ofte bare i 5-10 min [&:]

Merkelig at en lege ville si noe sånt... Gaviskon mikstur og tabeletter er ikke skadelig for gravide i det hele tatt.
Det er en base som nøytraliserer syren. Ingen skumle ingredienser.
Jeg synes vi må gjøre det vi kan for og ha det mest mulig komfortabelt mens vi er gravide....
Vi har da nok og plages med.

Takk gud for LINK!!!!

Har Link-tabletter i veska, i bilen, på nattbordet, you name it. Hjelper med en gang jeg putter de i munnen.

Back
Topp