HALSBRANN..

fruluna

Forumet er livet
Ha deg unna din jævelskap!!
Fader det er så helsikens vondt at jeg blir sprø snart!!
AAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUU

Usj og æsj...[:'(]
Samma problemet her,har spist link tabletter til den store gullmedalje!
Oh helt inn på sjokomelk,bare melk blir jeg kvalm av...
Ikke mye moro![&:]

Det er noe skikkelig dritt!!!!!!

Gruer meg til å legge meg nå, for nå brenner det noe jævlig!
Og det hjelper ikke å ligge flatt i senga heller akkurat [:@]
Får sitte å sove i natt kanskje.. Blæh

Jeg har hørt at mandler er helt topp mot halsbrann- og nå i juletiden er vel det noe alle har tilgjengelig. Noen som har prøvd det??

Jeg bruker nyco mot halsbrann. Det smaker godt, og funker en stund. Tar det før jeg legger meg, sover da noen timer før jeg må ta neste dose..

Gaviscon var min redning forrige svangerskap, og ser ut til å bli det denne gangen også... HATER HALSBRANN!!![:@][:@]

Har prøvd gaviscon, men de smaker jo noe helt forjævlig jo.. Syns nesten det er bedre med halsbrann jeg, for jeg kaster nesten opp av de tablettene.. [:'(]

Og nå kom jeg på at jeg egentlig skulle på apoteket og høre om jeg kunne prøve noen andre, men det glemte jeg jo da..Gidder ikke ut en gang til iallefall!!

isj. jeg gulper også når jeg legger meg.

dere må kjøpe dere flytende gaviscon de hjelper smaker pyton, men de er bare å holde seg for nesa for de smaker pyton men de er veldig effektivt..

Jeg har brukt Link tabletter! Den sterkeste av dem,hvit eske med rød running...
De smaker peppermynte- MYE bedre enn gaviscon![;)]

Jeg fikk LINK-tbl av en venninne en dag, og spydde som bare det av de.. Skikkelig ekkel konsistens syntes jeg..[:'(]

ORIGINAL: kjersti:)

Funker faktisk veldig bra de gravison tabelettene... om du ikke har prøvd de![:)]

De smaker så infernalskt at jeg heller har halsbrann.. seriøst [:'(]

Leste i avisen at å sove på siden, venstre siden, skal forebygge halsbrann....Har selv aldri hatt halsbrann, men når jeg tenker over det(leste dette nå nettopp med sovingen) så sov jeg nesten alltid på den siden...jaja, kanskje det kan ha litt virkining?[:)]

Hm... synes ikke Gaviscon er så ille jeg.... men jeg er kanskje sær... jaffal har de reddet meg fra å bli helt gal!![:)]

ORIGINAL: kr.sand

Leste i avisen at å sove på siden, venstre siden, skal forebygge halsbrann....Har selv aldri hatt halsbrann, men når jeg tenker over det(leste dette nå nettopp med sovingen) så sov jeg nesten alltid på den siden...jaja, kanskje det kan ha litt virkining?[:)]

Sover nesten alltid på venstre side, og har halsbrann.. Så der røyk den teorien.. he he

Back
Topp