Halsbrann

sweetdream

Flørter med forumet
Noen som har tips til hvordan jeg kan få bort/lindre denne forferdelige halsbrannen jeg har hatt ikveld? Virkelig ubehagelig altså!

jeg drikker mye nyco.. syns det frisker opp i magen.... Ellers så finner du gode tabletter på apoteket...[;)]lykke til

eneste som funker på meg er kulturmelk og link som du kan få kjøpt reseptfritt på apoteket. den er kjempeeffektiv! prøvde lovehearts og det funka faktisk litt, men jeg måtte ta minst 10 før jeg kjente at det fungerte da..

Kulturmelk og kefir var det eneste som hjalp meg i mitt forrige svangerskap.
Jeg har ikke fått halsbrann enda, men trodde det var på vei en dag . Men det fortsvant like fort som det kom...

Tok nyco jeg. Lagt merke til at halbrann kommer oftest hvis jeg spiser og sover etter det [:'(]. SLuttet med det. Nå er halbrann borte hos meg, kommer sikkert tilbake etterhvert.

Love hearts funke som bare d..
Å hvis du sliter me d om natta, kan d værra lurt å bygge opp sænga litt der du har hodet. Legge to klosser under seng føtter'n treng ik høyer enn 5 cm. ( Va ett råd j fikk fra legen min, hakke rokke å prøvd d sjøl enda, så veit ik om d funke)

jeg kjøpte nyco i går som jeg skal teste ut neste gang halsbrannen setter igang...[:)]

lovehearts funka iallefall ikke her [8|]

Back
Topp