Halsbrann...

Dorothy_1

Gift med forumet
Er det flere som sliter med dette? Hadde det veldig mye i forrige svangerskap og, Men da kom det senere... Har hatt det i flere uker allerede, Det er verst om natta, Og jeg jobber nesten bare nattevakt...

Når jeg tenker virkelig etter så kan jeg ikke huske at jeg har hatt det med noen av ungene...

Kanskje litt hvis jeg har spist salat, men ikke sånn ellers som jeg kan huske...

Men nå skal jeg ikke si aldri, for det kan dukke opp i dette svangerskapet...

Har du prøvd å spise sån gavison eller love hearts eller noe som kan hjelpe mot halsbrann...? Kommer det hver eneste kveld eller kommer det når det noe spes du har spist?

Håper det ikke blir værre en du allerede har da...

Jepp, har hatt det mer eller mindre i en uke nå. Kommer som regel på kveldstid [:'(] det og bekkenet som er helt dust i hodet !

Nå er ikke jeg plaga med halsbrann enda, men vil anbefale FLYTENDE galviscon, MYE bedre enn de som kommer i pilleform :)

Jeg bruker å spise "love hearts"... De funker knall på meg ihvertfall:) Billig er det også!!

*riktignok så funker de med en gang, og varer kort, men men*

Har ikke merket så mye til det enda.  har litt innimellom bare. håper ikke jeg får noe særlig av det heller

ORIGINAL: *MaCa*

Når jeg tenker virkelig etter så kan jeg ikke huske at jeg har hatt det med noen av ungene...

Kanskje litt hvis jeg har spist salat, men ikke sånn ellers som jeg kan huske...

Men nå skal jeg ikke si aldri, for det kan dukke opp i dette svangerskapet...

Har du prøvd å spise sån gavison eller love hearts eller noe som kan hjelpe mot halsbrann...? Kommer det hver eneste kveld eller kommer det når det noe spes du har spist?

Håper det ikke blir værre en du allerede har da...

Det kommer som regel etter at jeg har drukker saft, Brus eller iste... Og jeg har bare blitt hekta på iste, Men ska få kjøpt noe mot halsbrann, Har det ikkje hver kveld, Men har hatt det flere ganger i uken...

ORIGINAL: Speedsjarken

Nå er ikke jeg plaga med halsbrann enda, men vil anbefale FLYTENDE galviscon, MYE bedre enn de som kommer i pilleform :)

Jeg kjøpte det i forrige svangerskap, Men kan det stemme at det er det som smakte helt forferdelig? Pjuk...

Gaviscon smaker dritt!

LOVE HEARTS funker! Helt sant! Sånn godterigreier. Det fikk jeg tips om av noen jenter her inne. Også sånn annet brusepulver til barn. Det er magisk. Og best av alt; Det smaker faktisk ok, i forhold til det andre ekle greiene. Jeg husker jeg satt i senga å knasket gaviscon og brakk meg som bare pokker, samboer mente jeg overdrev, jeg tvang han til å spise en. Det ble duket for en romantisk aften i senga når begge to satt å brakk seg [;)][8D]

Back
Topp