halsbrann og novaluzid

leoleo

Gift med forumet
[:)] Tenkte bare å si fra om at de på apoteket her sa at gravide IKKE skal ta novaluzid.
Istedenfor kan dere ta LINK tabeletter, de smaker det samme.

hvorfor?har ikke jeg hørt noe om....brukte de når jeg gikk gravid med elise også....

jeg ble anbefalt gaviscon, men de sa ikke noe om at jeg ikke kunne ta novaluzid....[&:] Men spiser ikke gaviscon heller jeg for de er jo så vonde[:'(] Drikker melk istedetfor jeg[:D]

[&:] hmmm, ikke veit jeg.
Var det mennesket på apoteket her sa til meg.

[;)] fra felleskatalogen om novaluzid:Risiko ved bruk under graviditet er liten og preparatet kan derfor brukes i anbefalte doser under svangerskap.

Når jeg søkte på Link tyggetabeletter sto det ingenting om gravide.

Min konklusjon er at så lenge man ikke spiser de som smågodt er de sikkert ikke farlige[:D]

ORIGINAL: leoleo

[;)] fra felleskatalogen om novaluzid:Risiko ved bruk under graviditet er liten og preparatet kan derfor brukes i anbefalte doser under svangerskap.

Min konklusjon er at så lenge man ikke spiser de som smågodt er de sikkert ikke farlige[:D]

Konklusjonen din høres veldig riktig ut lesbekari[:D]

ORIGINAL: Line Lavendel

ORIGINAL: leoleo

Konklusjonen din høres veldig riktig ut lesbekari[:D]

[:D]i know,  hetroline

Back
Topp