Halsbrann og kjønn

Freya

Elsker forumet
Dette er min baby nr 3,og denne gangen har jeg overraskende lite halsbrann. De to første hadde jeg mye. Det som er forskjellen er at nå venter jeg en gutt, mens de to første var jenter.
Noen andre som opplever det samme?

Jeg Googlet det, og da var en myte at de som venter gutter har mindre halsbrann, så da ble jeg jo litt nysgjerrig.

Men har du gutt fra før og kan sammenligne? Tenker at noen får nok litt halsbrann uansett, men kanskje det er verre med jente?

Nei desverre har ingenting fra før.. :). Vet JaaaBaby<3 har vært innmari mye plaget med det og venter gutt.. men er jo gøy å se her hva andre sier:)

Nei desverre har ingenting fra før.. :). Vet JaaaBaby<3 har vært innmari mye plaget med det og venter gutt.. men er jo gøy å se her hva andre sier:)
Ja, veldig spent på det. Var så sammentreff at jeg ikke har halsbrann denne gangen. Går liksom å venter på det... Det er så fælt! Så glad det har holdt seg borte foreløpig!

Jeg har en gutt fra før, hadde litt halsbrann da jeg gikk gravid med han. Venter jente nå og har myyye halsbrann :confused:

Venter gutt, har halsbrann men holde m en link-tyggis. Tror faktisk d var verre da jeg gikk m jenten min.

Motsatt. Ingen halsbrann med jenta men endel med gutten.

Men jm sa at alle symptomer kan bli verre hvis man venter motsatt kjønn enn man har. Er det noe i det mon tro?

Ja, veldig spent på det. Var så sammentreff at jeg ikke har halsbrann denne gangen. Går liksom å venter på det... Det er så fælt! Så glad det har holdt seg borte foreløpig!

Ja du, nyyt det! Her kommer det alltid på kvelden og natten når jeg skal sove selfølgelig! Brenner skikkelig i halsen og maten kommer opp og greier. Skikkelig deilig!

Har hatt litt i perioder men ikke plaget med det. Venter gutt. Har ingen fra før.

Jeg venter jente og har ikke noe halsbrann :) men jeg har ikke noe å sammenligne med da!

Venter mitt første barn, ei jente, men jeg har ikke hatt noe halsbrann.

Jeg har en gutt fra før og hadde ekstremt mye halsbrann da jeg var gravid med han.. Mye nå og, og nå venter jeg jente. For min del er det ingen forskjell :)

Back
Topp