Halsbrann og kjønn

Jeg hadde ikke halsbrann med vesla og har heller ikke halsbrann denne gangen hvor det skal være gutt !:)

Jente lite halsbrann! Gutt forrige, veldig mye halsbrann, men skal sies at magen var mye større da!

Nr1 mye halsbrann -gutt
Nr2 mye halsbrann-jente
Nr3 lite halsbrann -jente

med nr1 og 2 spiste jeg mye mer sjokolade og smågodt, potetgull.

Det spise jeg lite nå.
Holder meg også unna ting jeg vet gir meg halsbrann.

Har hatt litt i perioder men ikke plaget med det venter jente ! Har to gutter fra før da var mye halsbrann

Sniker fra juli.

Jente først.. Mye halsbrann men overlevbar ut fra det jeg husker (8 år siden)
Venter gutt nå... Myyye halsbrann :-P

Jeg har masse halsbrann og venter en jente :) Jeg har hørt at hvis man har mye halsbrann i svangerskapet får bebisen mye hår :p

Last edited:
Jeg har masse halsbrann og venter en jente :) Jeg har hørt at hvis man har mye halsbrann i svangerskapet får bebisen mye hår :p

Haha. Jeg er så med på å teste ut den teorien altså!! På vekstestimering påsto gyn at han så endel hår. Blir spennende å se til termin ;) Første hadde litt hår da. Selv om jeg ikke hadde halsbrann

Dette er første og venter en gutt. Jeg har hatt mye halsbrann :)

Har hatt mye halsbrann begge gangene, og har gutt fra før og venter jente nå.

Haha. Jeg er så med på å teste ut den teorien altså!! På vekstestimering påsto gyn at han så endel hår. Blir spennende å se til termin ;) Første hadde litt hår da. Selv om jeg ikke hadde halsbrann
Me too!! :p Mamma hadde også mye halsbrann når hun var gravid med meg og jeg ble født med mye hår og mye dun over hele kroppen. Jeg ble kalt for en liten apekatt :p hehe

Back
Topp